Jan Fritsch

Autorisasjon (1984)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Valkyrien tannklinikk Telefonnummer22 17 17 6622 17 17 ...
Jacob Aalls Gate 18 B 0368 Oslo
Jan Fritsch er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Jan Fritsch

Finnes ikke bedre tannlege

Klinikk: Valkyrien tannklinikk Skrevet

Finnes virkelig ikke med hånden på hjertet en bedre tannlege enn Jan. Vår familie har alltid gått til han i alle år, kommer aldri til å bytte. Han er effektiv, hører på pasienten og svært dyktig. Anbefales på det varmeste!

Min faste tannlege

Klinikk: Valkyrien tannklinikk Skrevet

Har gått til Jan i snart 25 år, og bytter ikke, selv om jeg har flyttet til en annen by. Planlegger heller tannlegebesøk når jeg skal til Oslo enn å finne ny tannlege her jeg bor. Jan er informativ og viser at han bryr seg om kunden. Anbefales!

Tillitsvekkende

Klinikk: Valkyrien tannklinikk Skrevet

Faglig flink og hyggelig. Som en dame på 60 forstår jeg ikke hvorfor jeg må høre på popmusikk på venterommet. Er støy. De som ønsker musikk, kan jo velge seg det ved å bruke hodetelefoner. Vi som ønsker stillhet, kan jo ikke velge det nå.

Beste tannlegen!

Klinikk: Valkyrien tannklinikk Skrevet

Hele familien går til Jan! Han er superflink, hyggelig og effektiv. Veldig flink til å forklare hva som er galt og hvordan man skal løse evt problemer. Har alltid dratt fra tannlegen med dårlig samvittighet, men ikke hos Jan. Anbefaler på det sterkeste!

Svært fornøyd i snart 30 år

Klinikk: Valkyrien tannklinikk Skrevet

Nøyaktig, forklarer, gir time raskt om det er akutt. Han og personalet er hyggelige, lokalet er sentralt.