Lege Syed Yawar Abbas Zaidi

Hagegata 36C 0653 Oslo

Siste vurderinger av Lege Syed Yawar Abbas Zaidi

Beste legen. Trygg og strebende for ditt beste

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Har hatt han som lege i mange år. Han har stilt opp alltid og veiledet og gjort live mitt enklere. Du for topp oppfølging hos Dr Zaidi. Proff lege, en lege som tar sine pasienter seriøst og behandler dem med respekt.

Trygg og utrolig dyktig.

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Har hatt Dr.Zaidi som fastlege i noen år nå. Kan med hånda på hjertet si at bedre fastlege har jeg ikke hatt. Alltid imøtekommende,godt forberedt og kan få time på dagen ved akutte situasjoner. Er utrolig flink til å berolige når man selv er engstelig. Svarer raskt på meldinger. Anbefaler han og hans dyktige sekretær på det varmeste.

Flott lege

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Dr. Zaidi er hyggelig, engasjert og grundig. Følger opp på en fin måte og er flink til å formidle pasientinformasjon.

Dyktig og profesjonell

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Fikk anbefalt Dr. Zaidi av en venn, og er veldig glad for at jeg nå har han som fastlege.
Han er hjelpsom, flink på oppfølging, beroligende, tilgjengelig og passer på at jeg som pasient får den hjelpen jeg trenger.
Sekretæren er også imøtekommende og flink.

Stresset og uprofesjonell

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Fikk et godt førsteinntrykk, men han viste seg etterhvert å være meget nedlatende og distansert. Ville ikke se på barnet vårt selv og helsestasjonen hadde oppfordret oss til å kontakte fastlegen.
Har et rotete og uforståelig system med sekretæren. Noen dager er hun ikke tilstede overhode og da tar han telefonen selv, noe som skaper forstyrrels i timen. Lokalene er noe er det dårligste jeg har sett.