Lege Syed Yawar Abbas Zaidi

Hagegata 36C 0653 Oslo

Siste vurderinger av Lege Syed Yawar Abbas Zaidi

Flott lege

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Dr. Zaidi er hyggelig, engasjert og grundig. Følger opp på en fin måte og er flink til å formidle pasientinformasjon.

Dyktig og profesjonell

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Fikk anbefalt Dr. Zaidi av en venn, og er veldig glad for at jeg nå har han som fastlege.
Han er hjelpsom, flink på oppfølging, beroligende, tilgjengelig og passer på at jeg som pasient får den hjelpen jeg trenger.
Sekretæren er også imøtekommende og flink.

Trygg og utrolig dyktig.

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Fantastisk lege,som ser deg. Har hatt Dr. Zaidi som fastlege siden Dr. Vold sluttet. Har bare positive ting å si om både han og legesekretæren..Anbefales på det varmeste..En soleklar sekser vil jeg gi dem.

Stresset og uprofesjonell

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Fikk et godt førsteinntrykk, men han viste seg etterhvert å være meget nedlatende og distansert. Ville ikke se på barnet vårt selv og helsestasjonen hadde oppfordret oss til å kontakte fastlegen.
Har et rotete og uforståelig system med sekretæren. Noen dager er hun ikke tilstede overhode og da tar han telefonen selv, noe som skaper forstyrrels i timen. Lokalene er noe er det dårligste jeg har sett.

Zaid

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Han har vært fastlegen min siden Dr Vold slutta. Gikk hos Vold i 25 år og var fornøyd med ham. Zaid er empatisk og meget hyggelig og tar meg på alvor. En veldig fin representant for legestanden.