Syed Yawar Abbas Zaidi

Tøyen Legekontor ( Dr. Yawar Zaidi )

2011

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Syed Yawar Abbas Zaidi er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Syed Yawar Abbas Zaidi

Flink, men litt passiv

Hyggelig lege, enkel å prate med og snakker med et forståelig språk. Han oppleves faglig sterk.

Men jeg savner en driv på å finne ut hva som er galt med meg. Har hatt en ikke-diagnosert tilstand der jeg har måttet ta mange prøver, og det er alltid på mitt initiativ at det gjennomføres. Den éne gangen han hadde en slags vikar opplevde jeg mer handling; "Sånn kan du ikke fortsette å ha det - da må vi sjekke ut dette og dette og dette".

Etterpå tar det også lang tid før jeg hører noe tilbake, har flere ganger måttet ringe for å spørre om resultatene har kommet tilbake, og for å få dem må jeg bestille en time. Dette gjør at hele prosessen tar utrolig lang tid, men jeg vet ikke om dette er unik for Dr. Zaidi.

Han tar seg tid til å snakke med meg, men det ringer ofte telefoner som avbryter legetimen. Han beklager det, men det føles fortsatt feil når han bruker halvparten av en 15 minutters konsultasjon på telefonen.

Det kunne vært behov for en litt klarere arbeidsfordeling mellom hun som skal ta imot telefoner og Zaidi, slik at han ikke blir avbrutt av å måtte finne legetimer.

Empatisk, tilstedeværende og flink

Beste legen jeg har vært borti. Utrolig hyggelig kar som både er faglig dyktig og flink til å lytte. Han er empatisk og svarer raskt på meldinger. Han tar seg faktisk tid til å lese hvorfor du er der før du kommer inn på kontoret hans. Han er forberedt og meget serviceinnstilt.

Beste legen

Dr Zaidi fremstår som tillitsvekkende, lyttende og kunnskapsrik. Jeg føler meg alltid like godt ivaretatt når jeg er hos han. Han er flink til noe ikke alle leger er like flinke til; han lytter til deg! Under konsultasjonen er han særlig god på å få fram alle opplysninger som er tilknyttet til ditt problem og møter alltid med respekt og empati. Jeg følte at han er en faglig dyktig lege som går grundig i hvert eneste problemstilling og ikke er tilbakeholden når det gjelder å sende deg videre til spesialisthelsetjenesten om det skulle være behov. Trolig den beste legen jeg har hatt noensinne. Er glad jeg byttet til han, hadde lege på Ensjø før, da jeg bodde der.. Anbefaler han på det sterkeste :)

Svært kunnskapsrik, dyktig og hyggelig lege.

Jeg var så heldig å bli tipset om Dr. Yawar Zaidi igjennom en venn og har hatt han som fastlege de to siste årene og kunne ikke vært mer fornøyd. Yawar har en genuin interesse for pasientens helse og oppfattes svært imøtekommende og profesjonell. Faglig svært kunnskspsrik. Har også vært avhengi av å måtte komme raskt til lege og få svar på mail og har aldri måttet vente lenge. Yawar har gjort livskvaliteten min bedre, fordi han ser meg(pasienten) og er friskere i dag enn jeg har vært på mange år. Erle.

Verdens beste fastlege!

Jeg byttet fastlege rett etter en ryggoperasjon, da tilliten til min forrige hadde fått noen skår. Det var et kjipt tidspunkt å få ny lege på og jeg gruet meg litt.
Nå har jeg hatt Dr Zaidi i over ett år og er strålende fornøyd. Han er tilstedeværende, tilgjengelig, lytter, "ser" meg, finner løsninger og er i tillegg en morsom lege. Siden situasjonen har vært litt vanskelig etter ryggoperasjonen, har han fulgt meg opp når jeg ikke har klart det. Han ringer faktisk for å sjekke at jeg har det bra. Finn en anne lege som tar seg tid til det da?! Han er helt klart en av grunnene til at jeg klarer å jobbe 100%.
Jeg kan på det aller varmeste anbefale ham.

Frarådes - mistenksom, lite lyttende og lite empatisk

Vil sterkt fraråde å bruke denne legen. Personlig har jeg i hvert fall hatt dårlige opplevelser som jeg aldri har opplevd maken til hos andre leger.

Han lytter lite og avbryter mens man forteller om symptomer man har, og han virker mistenksom og lite empatisk. Jeg opplevde rett og slett å ikke bli trodd. De kliniske prøvene var fine selv om jeg følte meg svært dårlig, og han nektet da å gi sykemelding. Isteden spurte han meg direkte hvorfor jeg ikke hadde vært på jobb (som selvsagt var fordi jeg var syk, og som var hele grunnen til at jeg var der). Har aldri opplevd maken til lite tillitsfull lege. Ser at han også har noen gode anmeldelser, så han behandler tydeligvis folk svært ulikt. Anbefales på ingen måte.

Profesjonell - Imøtekommende - Effektiv

Aldri i mine 30 år har jeg vært så fornøyd med en fastlege enn Dr. Zaidi. Han er en god lytter, løser problemer, viser respekt og er veldig lett å snakke med. I tillegg svarer han meget kjapt på e-resept forespørsler, noe jeg synes er meget gunstig. Alt jeg kan ønske meg hos en fastlege.

Veldig flink lege!

Tar seg god tid. Snakker med deg og ser deg i øynene (kikker ikke kun på PC-skjermen). Kan få time på dagen om det haster.

Utmerket!

Veldig fornøyd med min nye fastlegen. Han er svært dyktig til å oppklare problemer man kommer med. Løsningsorientert. Svært kort ventetid og time på dagen. Og ikke minst super fresht kontorlokaler og en veldig imøtekommende og hyggelig lege sekretær. Glad for at jeg valgte dr. Zaidi. Anbefales.

IKKE VELG HAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Jeg våknet med feber og skulle kontakte min nye fastlege (akkurat byttet da jeg var misfornøyd med forrige). Skulle bestille time men fikk da bekskjed om at telefonen stengte1130, og legekontoret 1230 i tillegg til at det er stengt en dag i uka. Det skulle ikke vært lov å ha så kort tid hvor telefonen er åpen, da er man nesten avhengig av å planlegge sykdom. Jeg trenger dokumentasjon til jobben min ved sykdom og selv om alle på arbeidsplassen er forståelsesfulle er det ikke greit å være så utilgjengelig.

EN LEGE SKAL VÆRE TILGJENGELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svært profesjonell lege!

Sjelden empatisk og kompetent lege. Lyttende og imøtekommende, grundig anamnese og full somatisk undersøkelse. Anbefales!

Trygg og kunnskapsrik

Lytter, bruker den tida som er nødvendig, alltid positiv. En lege som vet hva han snakker om. Gir tillit og fjerner grubling og bekymring.
Stort takk til Dr. Zaidi som har fått meg gjennomg en tung helsesituasjon!

Snill lege, men kan stresse deg litt gjennom timen.

vært på flere konsultasjoner hvor jeg har prøvd å presentere evt problem, å da bare stresser han meg gjennom timen og gir meg en ny time. hadde til sammen 6 timer på for å finne ut av problem å blei aldri henvist videre og sitter i dag med samme problemet enda uten at det er blitt gjort noe med.
ringte inn for å spørre hun som jobber for han i resepsjonen om jeg kunne stille han et spørsmål og da svarte hun at jeg måtte betale for det vis jeg skal stille han et spørsmål. er egentlig ikke fra oslo, hadde tidliger en kjempe dyktig lege fra tidligere av som pleide å ta kontakt ofte per tlf for å stille spørsmål hvordan ting gikk nå, og engasjerte seg veldig vis det var noe.
har fra tidligere av kanskje vært hos legen 1 gang hvert andre år, men har knust alle mine rekorder og endt om med kanskje 8 ganger på en periode av 6 måneder.

Veldig lett å ha tillit til, hyggelig og snill lege

Jeg kom fra en fastlege jeg hadde hatt i mange år, men som ved ett tilfelle gjorde noe jeg anså som et grovt tillitsbrudd. Dette forklarte jeg Dr Zaidi og at sånn ville jeg ikke ha det på nytt.
Jeg har per nå desverre en lang sykdomshistorie, men føler at jeg slipper å forklare alt ned til minste detalj hos Zaidi. Han har lest seg opp på mine journaler og vet hva jeg har vært igjennom. Anbefaler ham på det aller sterkeste. Jeg kommer ikke til å bytte fastlege igjen. Dette er en jeg vil fortsette hos så lenge jeg kan.

JEG HAR HATT HELSEPROBLEMER SIDEN JEG VAR 9 ÅR IDAG ER JEG 44 ÅR.

Jeg er operert 3 ganger i benet og 2 ganger i ryggen, jeg kan ikke operere på nytt ,fordi da havner jeg i rullestol eller seng ,
Det har jeg fått vite etter at jeg lå en uke på nevrologisk avdeling på ullevål sykehus , jeg tok alle tester som var å ta, leger hadde møter med hverandre om hva de skal gjøre med meg ? de kunne ikke finne noen løsning !
De ba meg reise hjem etter en uke med venting og komme tilbake om en måned, for å snakke med den høyeste overlegen som jobber halv dag 3 ganger i uken meget dyktig han hadde stått og sett på min siste operasjon (han er ca 80 år gammel) , han sa til meg at uansett hvilken lege eller hvor i verden, som kunne love å gjøre meg frisk ville sørge for at jeg blir lam fra livet og ned eller fra halsen og ned,
Denne nye legen på tøyen legekontor viser meg respekt tar seg god tid,har meget stor forståelse for min sykdom, han er meget dyktig i sin jobb og er menneskelig med bena på jorda,jeg har møtt mange i helsepersonell så jeg har erfaring om dyktighet og vennlighet med en gang jeg snakker med en lege.

Dyktig lege!

Dette er en lege som kan jobben sin! Han er veldig forståelsesfull og hyggelig, kommuniserer godt, og forklarer godt. Han forklarer enkelt og godt om hvordan medisinene virker, og setter seg godt inn i situasjonen. Dermed føler man seg trygg på at behandlingen man får er både riktig og god. Jeg er kjempefornøyd.

Hyggelig og folkelig

En trivelig mann, lytter til deg og er et medmenneske. Interessert i å lære nytt, og avfeier deg ikke.
Rent profesjonellt er jeg ikke like fornøyd, opplever at han har gjort feil et par ganger og at han ikke har greid å holde tidsfrister og følge opp som forventet. Når det skal sies, merker jeg at han alltid gjør så godt han kan, og det er veldig positivt.

Super lege!

Jeg har ikke denne lege som min fastlege, men som jeg forstod er han akutt medisiner. Jeg var uheldig og var med i en bilulykke i Nord. For en utrolig bra måte Dr. Zaidi taklet hele situasjonen på. Fantastisk behandling og god infomarmasjon. Må si de i området er heldige som har han som lege der!

veldig bra lege

Jeg er fornøyd med han på alle vis. Han er svært hyggelig å snakke med. Han virker å være meget dyktig. Jeg glad for at jeg valgte han som min fastlege.

Super lege!

En meget dyktig lege med svært mye kunnskap på mange punkter!
Ser alltid hele mennesket og problemene, noe som gjør det lett å kommunisere med han. Svært villig til å lytte på pasientene sine, og ikke bare forklare hva som er feil.
Følger opp pasientene sine, spør gjerne hvordan det går med tidligere problemer.

Kan lett gå en dag eller to før han søker til videre behandling, noe som kanskje kan skyldes det store trykket av pasienter.
Kan godt gå en dag før man får time, noe som sier hvor populær han er..