Syed Yawar Abbas Zaidi

Tøyen Legekontor ( Dr. Yawar Zaidi ) Mann, 36 år

Autorisert2011
Ledige plasser 12 av 1800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Tøyen Legekontor ( Dr. Yawar Zaidi )

Hagegata 36C 0653 Oslo
Syed Yawar Abbas Zaidi er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Syed Yawar Abbas Zaidi

Verdens beste fastlege!

Jeg byttet fastlege rett etter en ryggoperasjon, da tilliten til min forrige hadde fått noen skår. Det var et kjipt tidspunkt å få ny lege på og jeg gruet meg litt.
Nå har jeg hatt Dr Zaidi i over ett år og er strålende fornøyd. Han er tilstedeværende, tilgjengelig, lytter, "ser" meg, finner løsninger og er i tillegg en morsom lege. Siden situasjonen har vært litt vanskelig etter ryggoperasjonen, har han fulgt meg opp når jeg ikke har klart det. Han ringer faktisk for å sjekke at jeg har det bra. Finn en anne lege som tar seg tid til det da?! Han er helt klart en av grunnene til at jeg klarer å jobbe 100%.
Jeg kan på det aller varmeste anbefale ham.

Frarådes - mistenksom, lite lyttende og lite empatisk

Vil sterkt fraråde å bruke denne legen. Personlig har jeg i hvert fall hatt dårlige opplevelser som jeg aldri har opplevd maken til hos andre leger.

Han lytter lite og avbryter mens man forteller om symptomer man har, og han virker mistenksom og lite empatisk. Jeg opplevde rett og slett å ikke bli trodd. De kliniske prøvene var fine selv om jeg følte meg svært dårlig, og han nektet da å gi sykemelding. Isteden spurte han meg direkte hvorfor jeg ikke hadde vært på jobb (som selvsagt var fordi jeg var syk, og som var hele grunnen til at jeg var der). Har aldri opplevd maken til lite tillitsfull lege. Ser at han også har noen gode anmeldelser, så han behandler tydeligvis folk svært ulikt. Anbefales på ingen måte.

Profesjonell - Imøtekommende - Effektiv

Aldri i mine 30 år har jeg vært så fornøyd med en fastlege enn Dr. Zaidi. Han er en god lytter, løser problemer, viser respekt og er veldig lett å snakke med. I tillegg svarer han meget kjapt på e-resept forespørsler, noe jeg synes er meget gunstig. Alt jeg kan ønske meg hos en fastlege.

Veldig flink lege!

Tar seg god tid. Snakker med deg og ser deg i øynene (kikker ikke kun på PC-skjermen). Kan få time på dagen om det haster.

Utmerket!

Veldig fornøyd med min nye fastlegen. Han er svært dyktig til å oppklare problemer man kommer med. Løsningsorientert. Svært kort ventetid og time på dagen. Og ikke minst super fresht kontorlokaler og en veldig imøtekommende og hyggelig lege sekretær. Glad for at jeg valgte dr. Zaidi. Anbefales.