Syed Yawar Abbas Zaidi

Hagegata 36C 0653 Oslo
Syed Yawar Abbas Zaidi er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Syed Yawar Abbas Zaidi

Kunnskapsrik og trygg

Kunne ikke hatt en bedre fastlege.Lytter på hva du har og si,og er utrolig dyktig i sitt felt..Har bare positive ting å si om han..Anbefaler han på det varmeste.

Zaid

Han har vært fastlegen min siden Dr Vold slutta. Gikk hos Vold i 25 år og var fornøyd med ham. Zaid er empatisk og meget hyggelig og tar meg på alvor. En veldig fin representant for legestanden.

Flink, men litt passiv

Hyggelig lege, enkel å prate med og snakker med et forståelig språk. Han oppleves faglig sterk.

Men jeg savner en driv på å finne ut hva som er galt med meg. Har hatt en ikke-diagnosert tilstand der jeg har måttet ta mange prøver, og det er alltid på mitt initiativ at det gjennomføres. Den éne gangen han hadde en slags vikar opplevde jeg mer handling; "Sånn kan du ikke fortsette å ha det - da må vi sjekke ut dette og dette og dette".

Etterpå tar det også lang tid før jeg hører noe tilbake, har flere ganger måttet ringe for å spørre om resultatene har kommet tilbake, og for å få dem må jeg bestille en time. Dette gjør at hele prosessen tar utrolig lang tid, men jeg vet ikke om dette er unik for Dr. Zaidi.

Han tar seg tid til å snakke med meg, men det ringer ofte telefoner som avbryter legetimen. Han beklager det, men det føles fortsatt feil når han bruker halvparten av en 15 minutters konsultasjon på telefonen.

Det kunne vært behov for en litt klarere arbeidsfordeling mellom hun som skal ta imot telefoner og Zaidi, slik at han ikke blir avbrutt av å måtte finne legetimer.

Empatisk, tilstedeværende og flink

Beste legen jeg har vært borti. Utrolig hyggelig kar som både er faglig dyktig og flink til å lytte. Han er empatisk og svarer raskt på meldinger. Han tar seg faktisk tid til å lese hvorfor du er der før du kommer inn på kontoret hans. Han er forberedt og meget serviceinnstilt.

Beste legen

Dr Zaidi fremstår som tillitsvekkende, lyttende og kunnskapsrik. Jeg føler meg alltid like godt ivaretatt når jeg er hos han. Han er flink til noe ikke alle leger er like flinke til; han lytter til deg! Under konsultasjonen er han særlig god på å få fram alle opplysninger som er tilknyttet til ditt problem og møter alltid med respekt og empati. Jeg følte at han er en faglig dyktig lege som går grundig i hvert eneste problemstilling og ikke er tilbakeholden når det gjelder å sende deg videre til spesialisthelsetjenesten om det skulle være behov. Trolig den beste legen jeg har hatt noensinne. Er glad jeg byttet til han, hadde lege på Ensjø før, da jeg bodde der.. Anbefaler han på det sterkeste :)