Syed Yawar Abbas Zaidi

Tøyen Legekontor ( Dr. Yawar Zaidi )

2011

Syed Yawar Abbas Zaidi er en av 531 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Syed Yawar Abbas Zaidi

Empatisk, tilstedeværende og flink

Beste legen jeg har vært borti. Utrolig hyggelig kar som både er faglig dyktig og flink til å lytte. Han er empatisk og svarer raskt på meldinger. Han tar seg faktisk tid til å lese hvorfor du er der før du kommer inn på kontoret hans. Han er forberedt og meget serviceinnstilt.

Beste legen

Dr Zaidi fremstår som tillitsvekkende, lyttende og kunnskapsrik. Jeg føler meg alltid like godt ivaretatt når jeg er hos han. Han er flink til noe ikke alle leger er like flinke til; han lytter til deg! Under konsultasjonen er han særlig god på å få fram alle opplysninger som er tilknyttet til ditt problem og møter alltid med respekt og empati. Jeg følte at han er en faglig dyktig lege som går grundig i hvert eneste problemstilling og ikke er tilbakeholden når det gjelder å sende deg videre til spesialisthelsetjenesten om det skulle være behov. Trolig den beste legen jeg har hatt noensinne. Er glad jeg byttet til han, hadde lege på Ensjø før, da jeg bodde der.. Anbefaler han på det sterkeste :)

Svært kunnskapsrik, dyktig og hyggelig lege.

Jeg var så heldig å bli tipset om Dr. Yawar Zaidi igjennom en venn og har hatt han som fastlege de to siste årene og kunne ikke vært mer fornøyd. Yawar har en genuin interesse for pasientens helse og oppfattes svært imøtekommende og profesjonell. Faglig svært kunnskspsrik. Har også vært avhengi av å måtte komme raskt til lege og få svar på mail og har aldri måttet vente lenge. Yawar har gjort livskvaliteten min bedre, fordi han ser meg(pasienten) og er friskere i dag enn jeg har vært på mange år. Erle.

Verdens beste fastlege!

Jeg byttet fastlege rett etter en ryggoperasjon, da tilliten til min forrige hadde fått noen skår. Det var et kjipt tidspunkt å få ny lege på og jeg gruet meg litt.
Nå har jeg hatt Dr Zaidi i over ett år og er strålende fornøyd. Han er tilstedeværende, tilgjengelig, lytter, "ser" meg, finner løsninger og er i tillegg en morsom lege. Siden situasjonen har vært litt vanskelig etter ryggoperasjonen, har han fulgt meg opp når jeg ikke har klart det. Han ringer faktisk for å sjekke at jeg har det bra. Finn en anne lege som tar seg tid til det da?! Han er helt klart en av grunnene til at jeg klarer å jobbe 100%.
Jeg kan på det aller varmeste anbefale ham.

Frarådes - mistenksom, lite lyttende og lite empatisk

Vil sterkt fraråde å bruke denne legen. Personlig har jeg i hvert fall hatt dårlige opplevelser som jeg aldri har opplevd maken til hos andre leger.

Han lytter lite og avbryter mens man forteller om symptomer man har, og han virker mistenksom og lite empatisk. Jeg opplevde rett og slett å ikke bli trodd. De kliniske prøvene var fine selv om jeg følte meg svært dårlig, og han nektet da å gi sykemelding. Isteden spurte han meg direkte hvorfor jeg ikke hadde vært på jobb (som selvsagt var fordi jeg var syk, og som var hele grunnen til at jeg var der). Har aldri opplevd maken til lite tillitsfull lege. Ser at han også har noen gode anmeldelser, så han behandler tydeligvis folk svært ulikt. Anbefales på ingen måte.