Syed Yawar Abbas Zaidi

Lege Syed Yawar Abbas Zaidi

2011

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Lege Syed Yawar Abbas Zaidi
Hagegata 36C 0653 Oslo
Syed Yawar Abbas Zaidi er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Syed Yawar Abbas Zaidi

Dyktig lege!

Dr. Zaidi evner alltid å gi en presis diagnose på stedet og jeg har aldri opplevd å bli henvist, med mindre det har vært absolutt nødvendig. Zaidi skriver heller ikke ut unødvendig antibiotika eller annen medisin uten å være sikker på at det er et behov for det. Kunne vært greiere med å skrive sykemeldinger, men man kan ikke få alt her i livet.

Kunnskapsrik og trygg

Kunne ikke hatt en bedre fastlege.Lytter på hva du har og si,og er utrolig dyktig i sitt felt..Har bare positive ting å si om han..Anbefaler han på det varmeste.

Zaid

Han har vært fastlegen min siden Dr Vold slutta. Gikk hos Vold i 25 år og var fornøyd med ham. Zaid er empatisk og meget hyggelig og tar meg på alvor. En veldig fin representant for legestanden.

Flink, men litt passiv

Hyggelig lege, enkel å prate med og snakker med et forståelig språk. Han oppleves faglig sterk.

Men jeg savner en driv på å finne ut hva som er galt med meg. Har hatt en ikke-diagnosert tilstand der jeg har måttet ta mange prøver, og det er alltid på mitt initiativ at det gjennomføres. Den éne gangen han hadde en slags vikar opplevde jeg mer handling; "Sånn kan du ikke fortsette å ha det - da må vi sjekke ut dette og dette og dette".

Etterpå tar det også lang tid før jeg hører noe tilbake, har flere ganger måttet ringe for å spørre om resultatene har kommet tilbake, og for å få dem må jeg bestille en time. Dette gjør at hele prosessen tar utrolig lang tid, men jeg vet ikke om dette er unik for Dr. Zaidi.

Han tar seg tid til å snakke med meg, men det ringer ofte telefoner som avbryter legetimen. Han beklager det, men det føles fortsatt feil når han bruker halvparten av en 15 minutters konsultasjon på telefonen.

Det kunne vært behov for en litt klarere arbeidsfordeling mellom hun som skal ta imot telefoner og Zaidi, slik at han ikke blir avbrutt av å måtte finne legetimer.

Empatisk, tilstedeværende og flink

Beste legen jeg har vært borti. Utrolig hyggelig kar som både er faglig dyktig og flink til å lytte. Han er empatisk og svarer raskt på meldinger. Han tar seg faktisk tid til å lese hvorfor du er der før du kommer inn på kontoret hans. Han er forberedt og meget serviceinnstilt.