Tøyen legekontor

Åkebergveien 32A 0650 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tøyen legekontor

Trygg og god

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Doktor Zaidi er en trygg og god fastlege. Han er flink til og lytte og kommuniserer på en god måte. Jeg er veldig fornøyd med Dr Zaidi.

Trygg ,kunnskapsrik og meget hyggelig lege

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Har byttet mange leger før jeg fant denne legen som er helt fremragende hva gjelder, kompetanse, utredning, vurdering og sist men ikke minst hvordan løse problemet. Han går i dybden og gjør alt meget grundig.

Uten tvil anbefales.

En seriøs og engasjert lege

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Dr. Yawar har vært min lege gjennom mange år. Han er lett å kommunisere med, han er rask til å ta meg i mot når jeg trenger det og veldig imøtekommende. Kunnskapsnivået er høyt og han har stor interesse for faget og for pasientene sine. Yawar er meget seriøs og jeg anbefaler han på det sterkeste :)

Blitt vanskelig å time / hjelp

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Hatt Zaidi flere år men siste tiden er det veldig vanskelig å få time. Siste gangene har det vært en student som møtt opp, er det i det hele tatt lov å la studenter ta medisinske avgjørelser uten legen tilstede ?? Vurderer å rapportere dette da jeg ikke føler meg sikker. Veldig synd fordi han var mye bedre før, nå får man bare beskjed å kontakte legevakten hvis man er syk.

veldig klokk, hjelpelig og hyggeli

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Dr Zaidi er den beste, dyktige og hjelpelig fastlege, han høre nøye og under søke nøye ta i mot på en respekt måte sine pasienter. Den beste fastlege som jeg opplevd anbefaler på det sterkeste