Tøyen Legekontor ( Dr. Yawar Zaidi )

Hagegata 36C 0653 Oslo

Siste vurderinger av Tøyen Legekontor ( Dr. Yawar Zaidi )

Flink, men litt passiv

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Hyggelig lege, enkel å prate med og snakker med et forståelig språk. Han oppleves faglig sterk.

Men jeg savner en driv på å finne ut hva som er galt med meg. Har hatt en ikke-diagnosert tilstand der jeg har måttet ta mange prøver, og det er alltid på mitt initiativ at det gjennomføres. Den éne gangen han hadde en slags vikar opplevde jeg mer handling; "Sånn kan du ikke fortsette å ha det - da må vi sjekke ut dette og dette og dette".

Etterpå tar det også lang tid før jeg hører noe tilbake, har flere ganger måttet ringe for å spørre om resultatene har kommet tilbake, og for å få dem må jeg bestille en time. Dette gjør at hele prosessen tar utrolig lang tid, men jeg vet ikke om dette er unik for Dr. Zaidi.

Han tar seg tid til å snakke med meg, men det ringer ofte telefoner som avbryter legetimen. Han beklager det, men det føles fortsatt feil når han bruker halvparten av en 15 minutters konsultasjon på telefonen.

Det kunne vært behov for en litt klarere arbeidsfordeling mellom hun som skal ta imot telefoner og Zaidi, slik at han ikke blir avbrutt av å måtte finne legetimer.

Empatisk, tilstedeværende og flink

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Beste legen jeg har vært borti. Utrolig hyggelig kar som både er faglig dyktig og flink til å lytte. Han er empatisk og svarer raskt på meldinger. Han tar seg faktisk tid til å lese hvorfor du er der før du kommer inn på kontoret hans. Han er forberedt og meget serviceinnstilt.

Beste legen

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Dr Zaidi fremstår som tillitsvekkende, lyttende og kunnskapsrik. Jeg føler meg alltid like godt ivaretatt når jeg er hos han. Han er flink til noe ikke alle leger er like flinke til; han lytter til deg! Under konsultasjonen er han særlig god på å få fram alle opplysninger som er tilknyttet til ditt problem og møter alltid med respekt og empati. Jeg følte at han er en faglig dyktig lege som går grundig i hvert eneste problemstilling og ikke er tilbakeholden når det gjelder å sende deg videre til spesialisthelsetjenesten om det skulle være behov. Trolig den beste legen jeg har hatt noensinne. Er glad jeg byttet til han, hadde lege på Ensjø før, da jeg bodde der.. Anbefaler han på det sterkeste :)

Svært kunnskapsrik, dyktig og hyggelig lege.

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Jeg var så heldig å bli tipset om Dr. Yawar Zaidi igjennom en venn og har hatt han som fastlege de to siste årene og kunne ikke vært mer fornøyd. Yawar har en genuin interesse for pasientens helse og oppfattes svært imøtekommende og profesjonell. Faglig svært kunnskspsrik. Har også vært avhengi av å måtte komme raskt til lege og få svar på mail og har aldri måttet vente lenge. Yawar har gjort livskvaliteten min bedre, fordi han ser meg(pasienten) og er friskere i dag enn jeg har vært på mange år. Erle.

Verdens beste fastlege!

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Jeg byttet fastlege rett etter en ryggoperasjon, da tilliten til min forrige hadde fått noen skår. Det var et kjipt tidspunkt å få ny lege på og jeg gruet meg litt.
Nå har jeg hatt Dr Zaidi i over ett år og er strålende fornøyd. Han er tilstedeværende, tilgjengelig, lytter, "ser" meg, finner løsninger og er i tillegg en morsom lege. Siden situasjonen har vært litt vanskelig etter ryggoperasjonen, har han fulgt meg opp når jeg ikke har klart det. Han ringer faktisk for å sjekke at jeg har det bra. Finn en anne lege som tar seg tid til det da?! Han er helt klart en av grunnene til at jeg klarer å jobbe 100%.
Jeg kan på det aller varmeste anbefale ham.