Lege Syed Yawar Abbas Zaidi

Hagegata 36C 0653 Oslo

Siste vurderinger av Lege Syed Yawar Abbas Zaidi

Super lege!

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Jeg har ikke denne lege som min fastlege, men som jeg forstod er han akutt medisiner. Jeg var uheldig og var med i en bilulykke i Nord. For en utrolig bra måte Dr. Zaidi taklet hele situasjonen på. Fantastisk behandling og god infomarmasjon. Må si de i området er heldige som har han som lege der!

veldig bra lege

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Jeg er fornøyd med han på alle vis. Han er svært hyggelig å snakke med. Han virker å være meget dyktig. Jeg glad for at jeg valgte han som min fastlege.

Super lege!

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

En meget dyktig lege med svært mye kunnskap på mange punkter!
Ser alltid hele mennesket og problemene, noe som gjør det lett å kommunisere med han. Svært villig til å lytte på pasientene sine, og ikke bare forklare hva som er feil.
Følger opp pasientene sine, spør gjerne hvordan det går med tidligere problemer.

Kan lett gå en dag eller to før han søker til videre behandling, noe som kanskje kan skyldes det store trykket av pasienter.
Kan godt gå en dag før man får time, noe som sier hvor populær han er..

Fantastisk lege!

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Jeg har alltid bllitt mottatt på en fortreffelig måte, den minste ting har alltid blitt tatt på alvor og jeg har alltid fått ting forklart på en måte som har vært forståelig.
Her finnes både faglig dyktighet, empati og evnen til å se ikke bare hele mennesket, men også min hele familie. Måtte han leve til han blir 150 så jeg slipper å bytte fastlege!