Tøyen legekontor

Åkebergveien 32A 0650 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tøyen legekontor

Han er veldig lite tilgjengelig og ofte forsen

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Han er en kunnskapsrik, men er veldig lite tilgjengelig, og de siste hendelsene ødela en del. Når det ble byttet lokalet fikk jeg ikke noe beskjed om det, noe som førte til stress og forsinkelse fra min side. Når han endelig hadde fått noen som satt på resepsjonen tenkte jeg at nå vil det bli bedre, men det ble egentlig bare verre. Beskjed som ble gitt til resepsjonen ble ikke tatt tak i, eller jeg fikk manglende informasjon rundt hva jeg måtte gjøre.

Når jeg ble korona syk og ringte resepsjonen for sykemelding, ble det ikke noe av før flere telefonsamtaler og 1 mnd senere, hvor jeg tilslutt ba resepsjonen be legen ringe meg. Tilslutt når jeg fikk snakket på telefon med legen fikk jeg beskjed om at jeg som korona syk egentlig skulle ha møtt opp, følte på tonen at han prøvde å legge hele skylden på meg, når det var mangel på deres side. Når han ikke fant korona svaret mitt på systemet sitt, antok han at jeg tok det privat og mente at det også var mangel fra min siden også og at jeg burde sendt det på mail for lenge siden, når jeg sa at testen var tatt statlig, ble han stille.

veldig dyktig lege

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Dr. Zaidi er en av de beste fastlege som jeg har hatt. Dr Zaidi er veldig dyktig, det er veldig behagelig å snakke med ham om både helse eller når man trenger attester. Han kan jobben sin veldig bra, han har hjulpet meg mye til at jeg få mine rettigheter.
Jeg er langvarig syk og trenger både medisinske behandling, og mange attester, heldigvis ordnet han mye av dem til meg.

Trygg og dyktig lege

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Fleksibel og imøtekommende lege som setter seg i din situasjon og har god forståelse deg. Anbefales!!

Løsningsorientert og tilitsvekkende

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Har gått til Zaidi i flere år nå, etter å ha byttet når min forrige lege gikk ut i pensjon. Jeg var langtidsykemeldt og skulle over på AAP når jeg byttet til Zaidi. Jeg opplever å bli trodd og hørt om problemstillingene mine, og blir fulgt opp på mine ønsker om behandling og attester når det er innenfor hva han kan forsvarlig gjøre. Jeg er veldig fornøyd med timene og behandlingen.

Min største kritikk ville vel ha hvert å ha helttids sekretær som kan følge om timebestilling via tlf, slik at det ikke skjer midt i legetimen, som til tider kan være litt forstyrrende. Men det er noe som også vissnok skal komme nå i januar (2022) som de har byttet lokasjon.

Jeg har selv anbefalt Zaidi til min egen mor, såpass fornøyd er jeg.

Imøtekommende og støttende

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Har gått til dr.Zaidi over flere år. Alltid blir jeg tatt på alvor og lyttet til. Zaidi er løsningsorientert, fleksibel, ydmyk og veldig hyggelig.
En dyktig lege som anbefales! Sekretæren, Haldis, er ren bonus.