Tøyen legekontor

Åkebergveien 32A 0650 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tøyen legekontor

Utrolig dyktig lege med fokus på pasienten

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Har hatt Dr. Zaidi som fastlege i litt over ett år nå, bedre fastlege har jeg aldri hatt!

Han er utrolig flink til å lytte og sette seg inn i min situasjon/sykdomsbilde, spør og er virkelig interessert i meg som person! Han går genuint inn for å finne ut av hva som feiler meg, tar blodprøver når nødvendig - og gir veldig god tilbakemelding på prøvesvarene.

Tidligere fastlege var kun interessert i hva jeg trodde feilte meg de gangene jeg var der, og fokuserte på dette. Dr. Zaidi er så utrolig mye bedre til å se helheten og spør seg frem til svaret/konklusjonen.

Det har vært litt problemer med å komme frem på telefonen, men med ny legesekretær er dette nå en saga blott! Man får raskt svar og hurtig legetime, at legekontoret er åpent 4 dager i uken venner man seg fort til!

Dyktig lege

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Selv om Zaidi har mange pasienter på listen sin føler jeg meg alltid godt ivaretatt dersom jeg trenger legehjelp. Han lytter, er hjelpsom og ser meg som pasient. Anbefales

Styr unna lege/sekretær og uærlig.

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Flink lege, med mange baller i lufta..
Hadde en sak trengte legeerklæring der han skrev 2 linjer, tok seg betalt.. Hadde han heller vært ærlig sagt ikke er noe poeng skrive ville jeg ikke ha tatt meg nær av det. Den ble så klart avvist, dro til en annen lege han skrev detaljert.

Han skal spare inn penger for ikke ha sekretær, er sekretær selv syns jeg blir for dumt. Lege/sekretær blir bare oppfattet som useriøs. Når jeg har legetime ringer telefon som avbryter legetimen min han må drive finne legetimer, vært slikt hver gang. Han beklager det, men blir feil når han bruker min tid til noen andre jeg må betale for det. Skjønner ikke han selv hvilken inntrykk det gir av han.. Ikke mange minutter jeg får med han, han er ikke der hele uken bare 4 dager. Byttet han ut, forskjellen er som dag og natt mellom Zaidi og nye legen min.

Yawar Zaidi kan bli bedre på..
Ha en som er vikar for hu faste sekretær.
Ha full fokus på sine pasienter istedenfor ta i mot bestillinger.
Være mer ærlig enn bare tenke butikk..
Bruke par ekstra minutter enn bli fort ferdig.

Geniun og snill lege

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Veldig kompetent og flink lege. Kom til Dr.Zaidi for mine ryggproblemer følte at jeg ble godt ivaretatt. Han lyttet aktivt og jeg følte at jeg ble hørt. Han tar god tid til å gi meg omfattende forklaringer.

Beste legen. Trygg og strebende for ditt beste

Lege: Syed Yawar Abbas Zaidi Skrevet

Har hatt han som lege i mange år. Han har stilt opp alltid og veiledet og gjort live mitt enklere. Du for topp oppfølging hos Dr Zaidi. Proff lege, en lege som tar sine pasienter seriøst og behandler dem med respekt.