Hege Sæther

Telefonnummer22 67 15 0022 67 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hageg 36 B 0658 Oslo
Hege Sæther holder til i Oslo

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Hege Sæther

VERDENS beste tannlege

Tannlege: Hege Cathrine Sæther Skrevet

Så effektiv, omsorgsfull og ivaretagende. Og hun forklarer alt sånn at det er mulig å forstå. Aldri smerter under behandlingen og om jeg var redd tidligere er jeg det aldri hos Hege. Bedre tannlege finnes ikke. Hun er bare best!!!!

Anbefales!

Tannlege: Hege Cathrine Sæther Skrevet

Hege Sæther er en veldig dyktig og hjelpsom tannlege. Hun er interessert i helsetilstanden i munnen, vil at den skal være i topp stand. Hun forklarer enkelt hvordan tilstanden er, skryter av det vi gjør riktig, forklarer godt hvordan det daglige vedlikeholdet eventuelt kan gjøres bedre.
Jeg får hele tiden forklaring på hva hun gjør underveis, og hun er lett på hånden, både når det gjelder tannstenfjerning eller boring.
Hun har god tid, og god tid til å svare på spørsmål. Alltid en positiv opplevelse å være på tannbesøk hos denne tannlegen. Anbefales!

Garantert en av de BESTE !

Tannlege: Hege Cathrine Sæther Skrevet

Hege er en usedvanlig dyktig tannlege. I tillegg har hun en fantastisk utstråling og evne til å få deg til å føle deg trygg.Jeg har flyttet 80 km unna, men går fortsatt til Hege som jeg har gjort siden hun startet praksisen.

Fantastisk

Tannlege: Hege Cathrine Sæther Skrevet

Är så glad för jag har funnit Hege som
tandläkare, hon är en fantastiskt omsorgsfull och trygg tandläkare som alltid lugnar när tandläkarskräcken sätter in. Tar sig god tid, är noggrann och försiktig, verkligen topp tandläkare!

God tannlege for de med tannlegeskrekk

Tannlege: Hege Cathrine Sæther Skrevet

Veldig hyggelig og profesjonell tannlege. Har lenge hatt moderat tannlegeskrekk (dvs. jeg utsatte gjerne tannlegebesøket lengst mulig), men det har hun håndtert på en veldig fin måte.
Bor over en time unna, men trur jeg kommer til og forsette der så lenge hun holder på. Også fleksibel på pris og har rundt av litt nedover ett par ganger.