Hege Cathrine Sæther

Hageg 36 B 0658 Oslo

Siste vurderinger av Hege Cathrine Sæther

Fantastisk

Klinikk: Hege Sæther Skrevet

Är så glad för jag har funnit Hege som
tandläkare, hon är en fantastiskt omsorgsfull och trygg tandläkare som alltid lugnar när tandläkarskräcken sätter in. Tar sig god tid, är noggrann och försiktig, verkligen topp tandläkare!

God tannlege for de med tannlegeskrekk

Klinikk: Hege Sæther Skrevet

Veldig hyggelig og profesjonell tannlege. Har lenge hatt moderat tannlegeskrekk (dvs. jeg utsatte gjerne tannlegebesøket lengst mulig), men det har hun håndtert på en veldig fin måte.
Bor over en time unna, men trur jeg kommer til og forsette der så lenge hun holder på. Også fleksibel på pris og har rundt av litt nedover ett par ganger.

Beste tannlegen

Klinikk: Hege Sæther Skrevet

Nøye og omsorgsfull for en stakkar med tannlegeskrekk.

Absolutt den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Hege Sæther Skrevet

Fantastisk tannlege og beskrivelsen over er eksakt hva jeg ville ha skrevet. Hun ta hensyn til absolutt alt og det er lett å glemme at man er hos tannlegen. Superdyktig på å ta vanskelige visdomstenner også.

Både hyggelig og flink

Klinikk: Hege Sæther Skrevet

Jeg har hatt 3 tannleger i mitt liv, men har gått til Hege Sæther i 13 år nå og kommer ikke til å bytte flere ganger. Dette er den absolutt beste, hyggeligste og søteste tannlegen jeg har møtt. Man omtrent gleder seg til tannlegetimen fordi hun er så munter og hyggelig. I tillegg er hun veldig dyktig, har helt nytt utstyr, og forklarer godt hva hun gjør underveis. Har man tannlegeskrekk blir man nok kvitt det etter å ha hatt Hege som tannlege en stund. Jeg anbefaler henne på det varmeste!