Hege Cathrine Sæther

Hege Cathrine Sæther er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Hege Cathrine Sæther

Hun er verdens BESTE tannlege ❤️

Klinikk: Hege Sæther Skrevet

Hege er ikke bare faglig helt på topp!! Hun er også uendelig omsorgsfull og ivaretakende. Tannlegeskrekk kan man bare glemme!! Det får man ikke hos tannlege Sæther. Og ikke minst… resultatet er strålende hver eneste gang. ❤️. Mine tenner har aldri vært så bra og fine som nå!!! Det er takket være Hege. 🤩

Så flink med tannlegeskrekk

Klinikk: Hege Sæther Skrevet

Hege er en super tannlege generelt, men det aller beste er å slippe å være redd for å gå til time eller å få behandling. Jeg hadde veldig tannlegeskrekk før jeg startet hos henne for en del år siden og jeg kommer ikke til å bytte tannlege igjen. Hun er blid og tålmodig og forklarer alt som skal gjøres og ikke minst,stopper hver gang man gir uttrykk for ubehag. Tannlegekontoret ligger sentralt og hun er tilgjengelig generelt og fikser alltid en time kjapt dersom noe er vondt.

Min favorittannlege

Klinikk: Hege Sæther Skrevet

Alle tannlegestudenter burde gå i praksis hos Hege :)

Hege ser deg forbi kun tannhelse, hun er kjent med hvordan stress og anspenthet kan påvirke tannhelse, noe hun også er fullt kompetent til å hjelpe med. Hun informerer godt om behandlinger og pris både før, under og etter behandling, noe som gir en følelse av trygghet og kontroll

Den eneste ulempen med Hege er at hun generelt har lang ventetid. Men det er jo egentlig et godt tegn :)

Den beste tannlegen som finnes

Klinikk: Hege Sæther Skrevet

Jeg har gått hos Hege over 16 år. Jeg hadde fryktelig tannlegeskrekk. Etter at jeg begynte hos Hege har denne blitt borte. Hun er flink til å lytte og tar kort pause hvis jeg skulle bli urolig. Hjelper veldig at hun er så flink til å si hva hun gjør.

Unik tannlege

Klinikk: Hege Sæther Skrevet

Jeg har gått hvert år hos Hege helt siden oppstarten hennes på Tøyen i 1994.
Hun er og forblir min faste tannlege til the bitter end.
Aller beste og varme anbefalinger især med tanke på de med tannlegeskrekk.
Hos Hege blir du kvitt den skrekken 😀