Glomma Legesenter

St. Hansgate 1 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Glomma Legesenter

FANTASTISK LEGE

Lege: Synne Kvitvær Skrevet

Dr. Kvitvær er en fantastisk lege! Har vært hos henne flere ganger, og hun har hver gang hjulpet meg og funnet løsninger for meg.

Føler meg veldig imøtekommet, og føler at mine behov blir sett. Glomma legesenter er heldige som har henne som fastlege. Profesjonell og skarp lege med mye kunnskap.

Anbefales på det varmeste.

Ingrid

Kjempeflink og svært empatisk og kunnskapsrik

Lege: Jathavi Gopalaratnam Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Pga flytting må jeg bytte fastlege, noe som er veldig trist. Hun har mye kunnskap og nøler ikke med å henvise dersom noe er utenfor hennes felt. Viser sympati og veileder, gir gode råd og ikke minst stor medmenneskelighet. Har ikke ord for å beskrive hvor stor innsats hun legger i arbeidet. Litt ventetid, men det tåler man når man vet at man får hjelpen man trenger.

Veldig flink lege, synd hun er i permisjon

Lege: Jathavi Gopalaratnam Skrevet

Har vært veldig fornøyd Jathavi! Har alltid følt meg godt ivaretatt av henne. Men hun er permitert og vikarene som er satt inn for henne er jeg aldeles ikke fornøyd med. Det er så ille at jeg har tidvis vært redd for at datteren min på 1 år skaø ha blitt alvorlig syk. Fått utskrevet resepter til min datter (da 8 mnd) med voksendoser slik at apoteket har nektet å forskrive medikamentet!! Så ser meg nødt til å bytte lege for en periode fram til Jathavi er tilbake. Syntes det er synd at hun skal miste pasienter pågrunn av vikarene som blir satt opp for henne..

ikke fornøyed med legen

Lege: Jathavi Gopalaratnam Skrevet

hun vært min fastlege for noen måneder,jeg byttet hun til en annen lege nå ,, jeg vært ikke fornøyed ,hun vil bare ferdi fort med pasienten, jeg anbefaler at hun ta langere tid med pasienter.

Veldig dyktig og profesjonell lege

Lege: Jathavi Gopalaratnam Skrevet

Fantastisk flink lege som tar godt vare på sine pasienter (barn og voksen). Henviser videre til utredning og gir raskt timer og eventuelle resepter.

Dette er en Pluss-tjeneste.