Glomma Legesenter

St. Hansgate 1 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av Glomma Legesenter

Veldig flink lege, synd hun er i permisjon

Lege: Jathavi Gopalaratnam Skrevet

Har vært veldig fornøyd Jathavi! Har alltid følt meg godt ivaretatt av henne. Men hun er permitert og vikarene som er satt inn for henne er jeg aldeles ikke fornøyd med. Det er så ille at jeg har tidvis vært redd for at datteren min på 1 år skaø ha blitt alvorlig syk. Fått utskrevet resepter til min datter (da 8 mnd) med voksendoser slik at apoteket har nektet å forskrive medikamentet!! Så ser meg nødt til å bytte lege for en periode fram til Jathavi er tilbake. Syntes det er synd at hun skal miste pasienter pågrunn av vikarene som blir satt opp for henne..

Tillitsvekkede og flink.

Lege: Hans Robert Lundgren Skrevet

Lyttende og forståelsesfull. Tok problemene mine på alvor, og jeg følte meg godt ivaretatt. Behagelig og troverdig. 5/5

ikke fornøyed med legen

Lege: Jathavi Gopalaratnam Skrevet

hun vært min fastlege for noen måneder,jeg byttet hun til en annen lege nå ,, jeg vært ikke fornøyed ,hun vil bare ferdi fort med pasienten, jeg anbefaler at hun ta langere tid med pasienter.

Veldig dyktig og profesjonell lege

Lege: Jathavi Gopalaratnam Skrevet

Fantastisk flink lege som tar godt vare på sine pasienter (barn og voksen). Henviser videre til utredning og gir raskt timer og eventuelle resepter.

redd for å bli sjekket

Lege: Hans Robert Lundgren Skrevet

ønsket time for å se om dette kunne bli min nye fastlege, men måtte bytte til han før jeg fikk time... er slik praksis hos alle fikk jeg beskjed om.. jaja pasienter er noe dritt:-(