Glomma Legesenter

Tlf: 69 36 66 80 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Glomma Legesenter

redd for å bli sjekket

Lege: Hans Robert Lundgren Skrevet

ønsket time for å se om dette kunne bli min nye fastlege, men måtte bytte til han før jeg fikk time... er slik praksis hos alle fikk jeg beskjed om.. jaja pasienter er noe dritt:-(

Særdeles god lytter

Lege: Jathavi Gopalaratnam Skrevet

Flink til å lytte, reflekterer godt sammen med pasienten- føler meg virkelig sett og hørt. Ingen ting å utsette på kunnskapene:) Veldig god til å følge opp:) Super fornøyd!

Likegyldig

Lege: Hans Robert Lundgren Skrevet

Uinteressert. Jeg ble bitt av hund i utlandet og han lurte på om jeg hadde fått Rabiesvaksine. Deretter googlet ha litt og fant ut at han trodde det var for sent. Deretter ble jeg send hjem med beskjed om å ta kontakt med rikshospitalet selv for å finne ut av om jeg måtte vaksineres. Følte meg ikke godt ivaretatt.

Anbefaler denne legen

Lege: Hans Robert Lundgren Skrevet

Lyttende og forståelsesfull. Tok problemene mine på alvor, og jeg følte meg godt ivaretatt. Behagelig og troverdig. 5/5

En lege som lytter og tar deg på alvor!

Lege: Jathavi Gopalaratnam Skrevet

Jeg synes hun er en flink lege som virkelig får tak i problemstillingene mine, følger opp ting og henviser oss videre. Jathavi er vennlig og hyggelig,alltid koselig å komme til henne. Går alltid ut med inntrykket at hun bryr seg om meg og min familie :)