Glomma Legesenter

Storgata 32 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Glomma Legesenter

Verdens beste

Lege: Axel Kylstad Kleive Skrevet

Absolutt verdens beste fastlegen. Norge trenger flere leger som ham. Hadde han i bærum før han flyttet. Og nå som han har flyttet vet jeg ikke om jeg gidder bruke samme legekontoret engang . Jeg vil ikke ha en annen fastlege. Heldige de som nå har ham

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Synne Kvitvær Skrevet

Lytter og er forståelsesfull. Jeg har full tillit til Legen. Jeg føler meg trygg og godt ivaretatt av lege og sekretærer.

Direkte, seriøs og hører på andre behandlere om samarbeid

Lege: Synne Kvitvær Skrevet

Hun er direkte når du møter henne de første gangene. Men sånn er det jo med oss mennesker. Når man blir kjent som lege pasienten er det et bra møte og trygt. Fra et par anspent møter til meget hyggelige og faglige gode. Hun har god evne til å høre på tverrfaglige team m samarbeide. Mvh [navn fjernet av moderator]

Fantastisk lege

Lege: Synne Kvitvær Skrevet

Trygg og kunnskapsrik, tar seg tid til pasienten , respektfull , omsorgsfull . Her føler jeg meg godt ivaretatt og trygg. Jeg sliter en del psykisk også og dette tok ho på strak arm og jeg føler meg overhodet ikke stigmatisert , noe som både er godt og viktig .

Sender videre til evt bilder, blodprøver osv når det trengs. Makaløs dame og dyktig fastlege. Mange år siden jeg har følt meg godt ivaretatt hos en fastlege . Så jeg føler meg veldig heldig som har fått Synne som fastlege . Kan virkelig anbefale henne .

FANTASTISK LEGE

Lege: Synne Kvitvær Skrevet

Dr. Kvitvær er en fantastisk lege! Har vært hos henne flere ganger, og hun har hver gang hjulpet meg og funnet løsninger for meg.

Føler meg veldig imøtekommet, og føler at mine behov blir sett. Glomma legesenter er heldige som har henne som fastlege. Profesjonell og skarp lege med mye kunnskap.

Anbefales på det varmeste.

... (navn fjernet av moderator)