Greåker Legekontor

Telefonnummer69 10 45 9069 10 45 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tamburveien 7-9 1719 Greåker 1720 Greåker

Siste vurderinger av Greåker Legekontor

Styr unna

Lege: Elena Zolotareva-Idstad Skrevet

Vanskelig å forstå og blir lett irritert, ikke en lege som jeg kan føle meg trygg med. Veldig dårlig kommunikasjon mellom pasient og lege, får ikke den hjelpen man trenger.

fint legekontor

Lege: Elena Zolotareva-Idstad Skrevet

Detter er en lege jeg stoler fullt på. Tar prøver og sender meg til videre utredning hvis noe er uklart. Svarer på spørsmål når jeg lurer på noe. Eneste jeg kunne ønske meg var at hun så mer på meg og ikke skjermen.

Ikke mye å rope hurra for..

Lege: Elena Zolotareva-Idstad Skrevet

Dårlig språk kombinert med manglende evne til å lytte på pasienten ble for meg en kombinasjon som ikke fungerte.
Samtidig følte jeg nærmest at man ble mislikt av vedkommende når man stilte «feil» spørsmål.
Følte meg svært lite trygg når man var syk, noe som for meg er ekstremt viktig.

Flott lege som ser "meg"

Lege: Katia Petrova Slavkova-Pantazieva Skrevet

Har hatt Katja som lege i mange år og har vært like fornøyd hele tiden. Hun bryr seg om meg, hører på hva jeg sier, og vil finne de beste løsningene for meg. Hvis hun ikke vet svaret selv er hun ikke redd for å henvise meg videre. Kjempe pluss med edialog, som hun faktisk svarer på selv om det er helg. Jeg stoler 100% på Katja.

Fantastisk lege!

Lege: Katia Petrova Slavkova-Pantazieva Skrevet

En varm, lyttende og dyktig lege! Et godt medmenneske man kan betro seg til. Er oppriktig interessert i at pasientene skal ha det best mulig. Henviser videre ved behov og er effektiv. Klarer på en fin måte å se hele mennesket, ikke bare sykdommene. Anbefales på det varmeste!