Greåker Legekontor

Tamburveien 7-9 1719 Greåker 1720 Greåker
Tlf: 69 10 45 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Greåker Legekontor

Ikke mye å rope hurra for..

Lege: Elena Zolotareva-Idstad Skrevet

Dårlig språk kombinert med manglende evne til å lytte på pasienten ble for meg en kombinasjon som ikke fungerte.
Samtidig følte jeg nærmest at man ble mislikt av vedkommende når man stilte «feil» spørsmål.
Følte meg svært lite trygg når man var syk, noe som for meg er ekstremt viktig.

Flott lege som ser "meg"

Lege: Katia Petrova Slavkova-Pantazieva Skrevet

Har hatt Katja som lege i mange år og har vært like fornøyd hele tiden. Hun bryr seg om meg, hører på hva jeg sier, og vil finne de beste løsningene for meg. Hvis hun ikke vet svaret selv er hun ikke redd for å henvise meg videre. Kjempe pluss med edialog, som hun faktisk svarer på selv om det er helg. Jeg stoler 100% på Katja.

Fantastisk lege!

Lege: Katia Petrova Slavkova-Pantazieva Skrevet

En varm, lyttende og dyktig lege! Et godt medmenneske man kan betro seg til. Er oppriktig interessert i at pasientene skal ha det best mulig. Henviser videre ved behov og er effektiv. Klarer på en fin måte å se hele mennesket, ikke bare sykdommene. Anbefales på det varmeste!

Suveren lege!

Lege: Katia Petrova Slavkova-Pantazieva Skrevet

Katia tar meg alvorlig som pasient, er varm og har en lun humor, samtidig som hun er effektiv og nytenkende når det gjelder hjelpemidler og e:midler (les: data).
Rask med timebestilling og effektiv hvis man trenger spesialist. At hun har e:dialog er fantastisk. Meget dedikert lege. Anbefales på det sterkeste!

Vanskelig å forstå

Lege: Elena Zolotareva-Idstad Skrevet

Ingen god erfaring med denne legen. Hun er vanskelig å forstå pga språket og hun blir irritert om man spør opp igjen. Hun blir lett hissig og jeg føler meg utilpass. Det er ofte forsinkelse og jeg ikke anbefale dette legekontoret.