Katia Petrova Slavkova-Pantazieva

Tamburveien 7-91719 Greåker 1720 Greåker
Katia Petrova Slavkova-Pantazieva er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Katia Petrova Slavkova-Pantazieva

Veldig dyktig!

Veldig ryddig person, og hygelig og grei. God service som lege, veldig dyktig og kan varmt anbefales!

En flott lege

Katja er imøtekommende og hyggelig. Jeg føler meg trygg og ivaretatt.
får ganske raskt time og kan nå legen via e.dialog-
Veldig fornøyd med henne .

Ting har forandret seg

Jeg har gått til Katja i flere år og har tidligere vært fornøyd, men det siste året har noe endret seg. Jeg føler ikke at hun får med seg alt jeg forteller, og jeg føler at jeg er "til bry", og at plagene mine ikke er noe å mase med. Jeg får utskrevet medisiner som kan ha litt heftige bivirkninger uten å få noe info på forhånd (jeg klarer heldigvis å tilegne meg mye info selv).
Tidligere følte jeg at hun lyttet og brydde seg, det har blitt borte. Når man har flere ting man plages med, så er det ikke moro å føle at man er en irriterende pasient.

Ikke som før.

Synes dette legekontoret/fastlegen ikke virker så strukturert og seriøst som tidligere. Katja stresser og virker uinteressert. Lengere ventetid på telefon/time. Kontordamene jobber seg nesten ihjel, bare mas og stress der nede. Ikke som når Romberg Andersen var der.

Den beste legen, generelt!

Dyktig lege, pasient I fokus! Gode behandling- og prioriteringsevner. Alltid tilgjengelig, lett å snakke med, tillitsfull, aldri ventekø.. Meget presis allmennlege!