Katia Petrova Slavkova-Pantazieva

Tlf: 69 10 45 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Katia Petrova Slavkova-Pantazieva er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Katia Petrova Slavkova-Pantazieva

Fantastisk lege!

En varm, lyttende og dyktig lege! Et godt medmenneske man kan betro seg til. Er oppriktig interessert i at pasientene skal ha det best mulig. Henviser videre ved behov og er effektiv. Klarer på en fin måte å se hele mennesket, ikke bare sykdommene. Anbefales på det varmeste!

Suveren lege!

Katia tar meg alvorlig som pasient, er varm og har en lun humor, samtidig som hun er effektiv og nytenkende når det gjelder hjelpemidler og e:midler (les: data).
Rask med timebestilling og effektiv hvis man trenger spesialist. At hun har e:dialog er fantastisk. Meget dedikert lege. Anbefales på det sterkeste!

Veldig dyktig!

Veldig ryddig person, og hygelig og grei. God service som lege, veldig dyktig og kan varmt anbefales!

En flott lege

Katja er imøtekommende og hyggelig. Jeg føler meg trygg og ivaretatt.
får ganske raskt time og kan nå legen via e.dialog-
Veldig fornøyd med henne .

Ting har forandret seg

Jeg har gått til Katja i flere år og har tidligere vært fornøyd, men det siste året har noe endret seg. Jeg føler ikke at hun får med seg alt jeg forteller, og jeg føler at jeg er "til bry", og at plagene mine ikke er noe å mase med. Jeg får utskrevet medisiner som kan ha litt heftige bivirkninger uten å få noe info på forhånd (jeg klarer heldigvis å tilegne meg mye info selv).
Tidligere følte jeg at hun lyttet og brydde seg, det har blitt borte. Når man har flere ting man plages med, så er det ikke moro å føle at man er en irriterende pasient.

Ikke som før.

Synes dette legekontoret/fastlegen ikke virker så strukturert og seriøst som tidligere. Katja stresser og virker uinteressert. Lengere ventetid på telefon/time. Kontordamene jobber seg nesten ihjel, bare mas og stress der nede. Ikke som når Romberg Andersen var der.

Den beste legen, generelt!

Dyktig lege, pasient I fokus! Gode behandling- og prioriteringsevner. Alltid tilgjengelig, lett å snakke med, tillitsfull, aldri ventekø.. Meget presis allmennlege!

Vanskelig

Har ikke hatt ho lenge, men synes ho bare surrer. Etter å ha lest alle de gode annmeldelsene her så trodde jeg ho var veldig flink, men det er ikke det inntrykket jeg har fått etter noen mndr. Og et veldig vanskelig navn.
Men et lite legekontor med lite folk og veldig snille folk som jobber der.

Flott lege

Katja er en som lytter til deg og tar deg på alvor. Er oppdatert på ny forskning, og er flink til å henvise videre og følge opp på alle måter.

Fantastisk flink lege.

Suveren lege, hun er bare helt fantastisk. Vet ikke om noen som henne. Greåker legekontor må være Sarpsborgs beste. Kommer fort fram på telefon, får hurtig time. De som jobber der er verdens hyggeligste. Topp.

Fantastisk

Får time fort, lytter, tar problemstillingene på alvor, menneskelig!

Suveren

Tar seg tid, er oppdatert, lytter og er tilstede, alltid konsentrert. Sender meg videre til ekspertise hvis det skulle være behov for det

Fornøyd. :)

Virker litt distrè og stresset, men får med seg alt en sier likevel. Ho sjekker heller en gang for mye enn en gang for lite. Gått til ho gjennom to graviditeter, noen yrkesskader og litt annet småtteri og følt meg i trygge hender hele veien. :)

Helt fantastisk

Har aldri hatt en mer fantastisk fastlege. Tar seg tid å høre på deg ....bare helt suveren:)