Varteig Legesenter

Telefonnummer69 13 24 2069 13 24 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nordbyveien 98/100 1734 Hafslundsøy

Siste vurderinger av Varteig Legesenter

Ikke fornøyd

Lege: Ludmila Victoria Andersen Skrevet

Hun er sur og lite interessert i problemet. Begynner å ta opp ting som ikke er relevant for det du kommer for. Når hun snakker om et såkalt problem og jeg sier at det ikke er derfor jeg er der. Da bare overser hun meg og fortsetter å snakke om det hun ser på som et problem. Lite interessert i meg som en person med problemer. Har nå satt meg på venteliste til bytte av fastlege.

Lite empatisk og avvisende

Lege: Ludmila Victoria Andersen Skrevet

Jeg følte at vi ikke ble forstått av Ludmila da jeg trengte akutt videreføring til Kalnes med tvangstanker som gikk utover min hverdag. Hun visste ikke engang hva psykiatrisk akutt-team på Kalnes var. Hun visste ikke hvordan hun kunne hjelpe til, og visste ikke hva OCD var. Uprofesjonelt. I tillegg var hun frekk mot min mamma som prøvde å hjelpe, og ble irritert da hun kom med forslag. Hun sa vi fikk fikse ting selv, og at hun ikke kunne hjelpe oss. Vi bytter fastlege hele familien.

God fastlege

Lege: Ludmila Victoria Andersen Skrevet

Hun treffer godt på diagnoser, henviser videre når det trengs og hun følger deg godt opp. Dette er en lege som har hjerte for sine pasienter.

Alvorlig og nøye

Lege: Zenon Antoszkow Skrevet

Utrolig flott lege som tar pasienten seriøst og jobber hardt for å finne løsningen på problemet.
Rådfører seg med spesialister og henviser videre om nødvendig.
Storfornøyd både til meg selv og ungene

Eneste minus kan være at han ikke har en varm personlighet og at norsken er litt dårlig, men det veies opp mot at man virkelig føler at man blir tatt på alvor.

ikke å anbefale

Lege: Ludmila Victoria Andersen Skrevet

ikke imøtekommende. hun tror ikke på diagnoser som tidligere er satt av andre leger og psykologer. Jeg sliter med mye smerter, men hun mener det er innbilning. Fikk spørsmålet ved første samtale om hvorfor jeg var der. Hun nektet på at journalen min var i systemet, noe som den var, måtte dit 3 ganger før hun "fant den". Enda tror hun ikke på at jeg har plager og spør om hvorfor jeg tar noe av medisinene jeg går på. Hun skriver ut andre typer en det jeg vanligvis får og påstår at det ikke er andre typer. Jeg blir tvunget til ukentlig besøk fordi hun må "se" meg for å skrive ut en resept. Har sittet i opptil 1 time å ventet for å være inne hos henne i 10-30 sekunder. Jeg har ikke noe annet valg enn å dra for å få resepten, men jeg mener det er bedre at de som er syke og trenger timen får den tiden. Min samboer har også henne som fastlege, men han kommer ingen vei med henne. Han har fibromyalgi og har levert inn erklæringer og epikriser angående dette, men allikevel tror hun ikke på han. Det er bare innbilning får han beskjed om. Vi har bestemt oss for å bytte fastlege da vi ikke blir trodd på eller hørt og ikke har vi noe vi skulle sakt. Når det er sakt, de som jobber i resepsjonen er super hyggelige.