Zenon Antoszkow

Autorisert2006

Varteig Legesenter

Vartunveien 4 1735 Varteig
Zenon Antoszkow er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Zenon Antoszkow

Lege..........

Pga, språkproblemer er det vanskelig å finne frem i sykdom, og at han ringer sin kone,mens jeg sitter der, som jobber på apoteket for å rådføre seg angående riktig medisin til meg er ikke bra.

Men fink å ta blodprøver, pust, osv.

Lang ventetid!

Til tider er det lang ventetid. Har mange ganger sittet 2 timer over da jeg egentlig har time før jeg har kommet inn. Han er mer eller mindre alltid forsinket.

Virker veldig stresset, ting skal skje fort. Kan veldig dårlig norsk.

Ellers så er dette en lege som undersøker deg nøye, tar seg god tid når du først har kommet inn.

Flink lege.MEN !

Flink lege som tar blodprøver,sjekker pust osv hver gang man er der.
Men sliter mye med kommunikkasjon på grunn av språk.
Har liten kunnskap om hvordan trygdesystemet fungerer.
Noe også NAV bekrefter med ufullstendige legeerkleringer osv

A4 Lege

Hadde ett godt inntrykk etter den første konsultasjonen. Gjennomførte vanlig undersøkelse av øre, nese, hals, BT og temp. Tok en vanlig serie med blodprøver. Minus for vanskeligheter for å kommunisere pga dårlig norsk.

Kom til legen med ett problem som både kunne skyldes fysiske sykdommer og eller psykiske sykdommer / problemer.

Ved den siste konsultasjonen endret inntrykket mitt seg voldsomt. De vanlige, standard blodprøvene så greie ut og vi konkluderte med at problemet mitt handlet mer om psykiske/sosiale/vanskelig livssituasjon relaterte problemer å gjøre, og det haddde han ingen forståelse for og heller ingen interesse av å prøve å hjelpe til med.
Klarte ikke vise noe forståelse eller empati eller lyst til å hjelpe pasienten med råd og eventuelle muligheter/løsninger på problemet.

Den beste legen jeg har hatt!!!

Meget god informasjon og i tillegg en lege som tar yrket alvorlig!
Tar prøver som pasienten selv ikke hadde tenkt på.