Varteig Legesenter AS

Telefonnummer69 13 24 2069 13 24 ...
Nordbyveien 98/100 1734 Hafslundsøy

Siste vurderinger av behandlere ved Varteig Legesenter AS

Bra, men..

Lege: Oleksandr Alokhin Skrevet

Bra lege, er fornøyd ellers. Følger opp når man er en kroniker, blodprøver, og skriver stort sett ut resepter når man trenger dem. Han ønsker at man er nede på kontoret for hver minste lille ting, noe som er slitsomt for en som er syk, og sliter fra før. Slik som blodprøvesvar kan han heller skrive et skriv om, og sende eller ringe feks. Jeg har i det siste måtte mase for å få gjort unna reseptbestillingene, på den nye bestilling siden. Og de har ikke kommet inn på apoteket når de skulle. Han svarer aldri på den nye siden noe som er irriterende. Han følger nøye opp med blodprøver, men hvis man prøver å si at man trenger noe utenom, så er svaret alltid nei! ikke bra.. Han er også IKKE så veldig positiv til å henvise videre når man trenger det. Og hvis man er heldig, og får en henvisning, så er det når han selv føler at det er greit, og dit han vil. Ikke dit DU vil! Så man må passe på å bruke retten til fritt sykehus valg. Jeg måtte mase meg til "akutt-time", venter fortsatt på time 1 1/2 mnd etter. skulle vært på MR i mellomtiden, men det fikk jeg ikke henvisning til. Og for guds skyld er du ny pasient, og er innen nav, så VENT med å dra på felles nav møte til du kjenner legen bedre, og han kjenner deg godt. Det ble veldig negativt for min sak dessverre ettersom han ikke er så godt kjent med regler innenfor nav systemet. Forøvrig har han humor, og lett å spøke med, det liker jeg. Kontoret ellers er supert, noen av vikarene der kan jeg ikke anbefale, men kontor damene er supre, imøtekommende, og veldig koselige og hjelpsomme.

Kunnskapsrik og nøye

Lege: Oleksandr Alokhin Skrevet

Både jeg og mine barn har samme lege, som vi nå har hatt i ca 1 år. Jeg er svært fornøyd med både legekontoret og fastlegen. De ansatte generelt er imøtekommende og hyggelig. Veldig god kommunikasjon og tilgjengelighet både hva gjelder fastlegen og annet helsepersonell på legekontoret. Dr. Alokhin er kunnskapsrik og nøye. Jeg har full tillit til han. Jeg kan anbefale både legekontoret og dr. Alokhin.

Ikke bra

Lege: Oleksandr Alokhin Skrevet

Har hatt time flere ganger, aldri noen god opplevelse. Får alltid inntrykk av at jeg er dum. Han virker utålmodig og lutt hissig, oppgitt... så etter ett besøk så er du tilbake til der du var før du gikk inn...Trist

Best lege

Lege: Zenon Antoszkow Skrevet

Veldi bra lege😊
Stor erfaring , veldi god kompetanse, skjempe hyggelig kar . Veldig hjelpsom mann .😀

Dårlig lege

Lege: Oleksandr Alokhin Skrevet

Blir møtt på en dårlig måte. Han tar seg dårlig tid til pasientene. Han er treg til å henvise selv om man er i akutt behov. Snakker dårlig norsk og er vanskelig å forstå hva han sier.