Varteig Legesenter AS

Telefonnummer69 13 24 2069 13 24 ...
Nordbyveien 98/100 1734 Hafslundsøy

Siste vurderinger av Varteig Legesenter AS

Opp

Lege: Zenon Antoszkow Skrevet

Flink lege som lytter på hva du sier. Kan virke litt uoppmerksom men får med seg hva jeg som pasient sier og er opptatt av at jeg har det bra. Kan anbefales 👍

Dyktig lege som ser pasientene sine.

Lege: Zenon Antoszkow Skrevet

Tar seg tid til å lytte, og virker som han har mye kunnskap. Opptatt av å sjekke pasientene sine grundig, men er heller ikke redd for å henvise videre om det er behov for spesial kompetanse. Tar seg også tid til å sjekke når siste blodprøver ble tatt og snakker om generelt kosthold. Mye av den gode gamle kunnskapen som ofte blir lite prioritert av dagens leger. Veldig fornøyd med min fastlege.

Ikke fornøyd

Lege: Ludmila Victoria Andersen Skrevet

Hun er sur og lite interessert i problemet. Begynner å ta opp ting som ikke er relevant for det du kommer for. Når hun snakker om et såkalt problem og jeg sier at det ikke er derfor jeg er der. Da bare overser hun meg og fortsetter å snakke om det hun ser på som et problem. Lite interessert i meg som en person med problemer. Har nå satt meg på venteliste til bytte av fastlege.

Lite empatisk og avvisende

Lege: Ludmila Victoria Andersen Skrevet

Jeg følte at vi ikke ble forstått av Ludmila da jeg trengte akutt videreføring til Kalnes med tvangstanker som gikk utover min hverdag. Hun visste ikke engang hva psykiatrisk akutt-team på Kalnes var. Hun visste ikke hvordan hun kunne hjelpe til, og visste ikke hva OCD var. Uprofesjonelt. I tillegg var hun frekk mot min mamma som prøvde å hjelpe, og ble irritert da hun kom med forslag. Hun sa vi fikk fikse ting selv, og at hun ikke kunne hjelpe oss. Vi bytter fastlege hele familien.

God fastlege

Lege: Ludmila Victoria Andersen Skrevet

Hun treffer godt på diagnoser, henviser videre når det trengs og hun følger deg godt opp. Dette er en lege som har hjerte for sine pasienter.