Varteig Legesenter AS

Telefonnummer69 13 24 2069 13 24 ...
Nordbyveien 98/100 1734 Hafslundsøy

Siste vurderinger av Varteig Legesenter AS

Best lege

Veldi bra lege😊
Stor erfaring , veldi god kompetanse, skjempe hyggelig kar . Veldig hjelpsom mann .😀

Beste fastlege jeg noen gang har hatt!

Lege: Ludmila Victoria Andersen Skrevet

Kunnskapsrik og veldig empatisk lege. God til å lytte. Jeg føler at hun tar meg på alvor og ikke gir seg før hun finner årsaken til plagene mine. Henviser alltid til spesialist når det er nødvendig. Jeg er kjempeglad for at jeg har funnet dr. Andersen som legen min.

Opp

Lege: Zenon Antoszkow Skrevet

Flink lege som lytter på hva du sier. Kan virke litt uoppmerksom men får med seg hva jeg som pasient sier og er opptatt av at jeg har det bra. Kan anbefales 👍

Dyktig lege som ser pasientene sine.

Lege: Zenon Antoszkow Skrevet

Tar seg tid til å lytte, og virker som han har mye kunnskap. Opptatt av å sjekke pasientene sine grundig, men er heller ikke redd for å henvise videre om det er behov for spesial kompetanse. Tar seg også tid til å sjekke når siste blodprøver ble tatt og snakker om generelt kosthold. Mye av den gode gamle kunnskapen som ofte blir lite prioritert av dagens leger. Veldig fornøyd med min fastlege.

Ikke fornøyd

Lege: Ludmila Victoria Andersen Skrevet

Hun er sur og lite interessert i problemet. Begynner å ta opp ting som ikke er relevant for det du kommer for. Når hun snakker om et såkalt problem og jeg sier at det ikke er derfor jeg er der. Da bare overser hun meg og fortsetter å snakke om det hun ser på som et problem. Lite interessert i meg som en person med problemer. Har nå satt meg på venteliste til bytte av fastlege.