Sarpsborgveien Legesenter

Telefonnummer69 28 31 5069 28 31 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sarpsborgveien 7E 1640 Råde

Siste vurderinger av Sarpsborgveien Legesenter

Sjeldent tilgjengelig

Lege: Nina Arntzen Skrevet

Ofte hvis man trenger time blir man henvist til turnuslegen de har.
I fjor var jeg veldig glad for dette. Jan Øystein som var ninas vikar fulgte meg opp og virkelig var der for meg som pasient til en hver tid, hadde han blitt fast lege der hadde jeg ikke tvilt, men nå som han har sluttet er de pasientene som får han heldige! Nina selv syntes jeg er lite tilgjengelig og man må fort ut.

Anita i skranken er helt fantastisk og hyggelig, i motsetning til hun andre resepsjonisten som startet for noen år siden. Har aldri sett henne smile og når du ringer og hun tar telefonen tar hun deg aldri på alvor og vil alltid heller sette deg opp hos den andre legen som er fast på dette legesenteret. Siden Jan Øystein sluttet velger jeg nå å slutte jeg også.

Trygg

Lege: Nina Arntzen Skrevet

Jeg syns dem er flinke å du føler at dem tar tid til deg å at dem hører på hva du har å si . Er veldig fornøyd

Som man forventer

Lege: Robert Jozsef Lennart Magnusson Skrevet

Hyggelig og flink lege. Han lytter til hva du har å si. Legekontoret er ryddig og profesjonelt. -Eneste minus er at som regel blir du bare henvist videre.

Den beste legen noen gang

Lege: Robert Jozsef Lennart Magnusson Skrevet

Finner ikke bedre lege enn han her! Hyggelig og kan sine saker! Alltid rett på sak, uten mumling. Han er absolutt en lege jeg anbefaler!

Finnes ikke bedre lege

Lege: Nina Arntzen Skrevet

Lege som tar seg tid er positiv, lytter og ser hele mennesket. Lege du kan stole på og som har lang erfaring men som fortsatt setter seg inn i nye behandlinger og sykdommer.