Sarpsborgveien Legesenter

Sarpsborgveien 7E 1640 Råde

Siste vurderinger av behandlere ved Sarpsborgveien Legesenter

En bauta

Lege: Anders Kirkerød Skrevet

Tar imot deg med et smil. Rolig når det trengs, gir gass når det er viktig. Denne fastlegen skal jeg hodle godt fast i.

Flott lege!

Lege: Anders Kirkerød Skrevet

Dette er virkelig en flott gutt!
Han gir inntrykk av å kunne faget godt. Når han setter brillene på nesen er det ingen giftering i verden som kan stoppe meg fra å smile blygt.
Aldri opplevd annet enn god behandling og imøtekommende oppførsel derfra. Anbefales!

Faglig dyktig lege som lytter og undersøker nøye.

Lege: Robert Jozsef Lennart Magnusson Skrevet

Etter flere års erfaring ser jeg at Robert kommer med gode råd og behandling som fungerer -både ved muskulære utfordringer og oppfølging etter alvorlig sykdom. Han har en god miks av faglig dyktighet, ydmykhet til å henvise til spesialist når det er hensiktsmessig og menneskelig innsikt til å motivere i behandling som krever egen-innsats.

Tillitskapende og trygg

Lege: Robert Jozsef Lennart Magnusson Skrevet

Jeg har hatt Magnusson som lege i rundt 10 år, og er veldig fornøyd. Jeg føler meg trygg og godt ivaretatt. Jeg har stor tillit til han. Mine varmeste anbefalinger.

Personsentrert

Lege: Robert Jozsef Lennart Magnusson Skrevet

Ser deg som menneske, og beroliger om det måtte trengs! Han sitter på mye kunnskap og vet godt hvordan han skal formidle denne kunnskapen til pasientene sine