Kjetil Pedersen

Kjetil Pedersen holder til i Sarpsborg

Siste vurderinger av Kjetil Pedersen

Den beste tannlegen 😊

Tannlege: Kjetil Pedersen Skrevet

Utrolig koselig og dyktig tannlege! Føler meg trygg og vet at hos han får jeg den beste behandlingen! Anbefales på det sterkeste😊

Fantastisk tannlege

Tannlege: Kjetil Pedersen Skrevet

Uten tvil den beste tannlegen jeg har hatt. Profesjonell, samtidig som han er utrolig hyggelig og imøtekommende. Føler meg alltid trygg når jeg er der, og jeg er sikker på at jeg får god og riktig behandling.

Glimrende

Tannlege: Kjetil Pedersen Skrevet

Behagelig og dyktig tannlege. Alltid fornøyd etter behandling og god oppfølging av Kjetil. Veldig hyggelig priser også. Anbefales varmt!

Anbefales på det sterkeste!

Tannlege: Kjetil Pedersen Skrevet

Etter å ha falt ut av diverse innkallingslister etter mange år med flytting rundt omkring fikk jeg endelig mot til å overse tannlegeskammen og ta kontakt med en ny tannlege. Har ikke angret et sekund på at valget falt på Kjetil. Imøtekommende, trivelig, dyktig og med en lun humor som spissen over i'n. Har nå vært på mitt tredje besøk, uten et spor av angst i forkant.

Anbefales! Håper han jobber så lenge helsa tillater!

Tannlege: Kjetil Pedersen Skrevet

Veldig stødig og avslappet. Tar seg tid til pasienter. God service. Informerer gjerne underveis. Gir råd basert på ditt beste. Anbefales på det sterkeste. De som har dårlige opplevelser med andre tannleger, ulykker eller uforsiktighet, kan trygt uten bekymring bruke Kjetil. Kun positiv erfaring! 👍