Landsbylegene

Nordmyrv 3 1820 Spydeberg

Siste vurderinger av behandlere ved Landsbylegene

Empatisk og flink

Lege: Ali Ayaz Zafar Khan Skrevet

Lytter, forstår og løsningsorientert.
Har alltid gode råd og løsninger. Etter lang tid har det kommet en lege som forstår meg.

En forståelsesfull lege

Lege: Marita Nistad Hansen Skrevet

Vært hos Marita ett par ganger allerede å føler meg endelig forstått og tatt på alvor. Fanstastisk lege, som ser og hører deg. Hører på dine behov og setter seg inn i deg som person. Første legen som faktisk spør «åssen går det med deg?» når du kommer inn døren :)

Hyggelig lege som lytter

Lege: Marita Nistad Hansen Skrevet

Jeg var hos denne fastlegen fir første gang forrige uke, og fått oppfølging etterpå. Jeg syns hun er veldig trivelig og lytter til det jeg sier. Veldig flink lege som bruker tid og "ser meg"

En god lege

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Jan Børre er en god og trygg lege. Lytter og tar seg tid til pasientene.

Derimot helsesekretærene er det ikke mye å skryte av. De har en dårlig tone og kan være uhøflige på telefonen når man ringer for å spørre om time eller svar på prøver. Man føler seg ikke godt møtt fra dem pr telefon eller ved oppmøte. Man kan kvie seg til å ringe legesenteret. Slik skal det ikke være.

Rolig og hjelpsom.

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Børre er flink og en behagelig og rolig lege å være hos. Flink på det meste, men det har hendt at svar på prøver ol. må jeg selv ringe til kontoret for og høre. Så vet ikke om det ansvaret ligger på Børre eller legesekretærne. De virker frekke og lite interessert, spesielt ei da jeg ringte for å få svar på noe jeg lurte på i forbindelsen med skaden min. Hun sa : - "Åja det er deg med den "skaden" " med en holdning på at jeg maste på de, noe jeg ikke har gjort. Svar på andre prøver som jeg har tatt, fikk jeg aldri høre noe om. Så servicen på de legesekretærne får bare 2-3 stjerner.