Sentrumslegene i Halden

Siste vurderinger av Sentrumslegene i Halden

Veldig bra!

Lege: Margunn Asheim Birkeland Skrevet

Hatt henne som fastlege siden hun startet.
Opplever henne som grundig, forståelsesfull og så absolutt empatisk.

Har også fantastisk hyggelige helsesekretærer. Kan anbefale henne på det sterkeste.
Eneste ulempen kan være lange ventetid på tlf og timebestilling. Er det derimot noe akutt blir man tatt på alvor og får time på dagen.

Fornøyd, men vanskelig å få time

Lege: Margunn Asheim Birkeland Skrevet

Stort sett alltid vært fornøyd da jeg har hatt legetimer hos henne.
Hører på problemene mine, lett å kommunisere med og svarer på mine spørsmål samt hjelper meg med det hun skal.

Det mest negative er at det er veldig veldig vanskelig å komme gjennom til legekontoret på tlf, og jeg må nesten hver gang dra dit og bestille time.

Dyktig lege

Lege: Margunn Asheim Birkeland Skrevet

Har vært hos Birkeland noen ganger, hun tar noen ganger timer dersom fastlegen min ikke er tilstede. Har et helt annet inntrykk av henne enn det som tidligere er skapt av henne. Hun er fleksibel, tar seg god tid, lytter, er veldig empatisk, gir gode råd, og hun oppleves som en samvittighetsfull lege. Hun er også faglig dyktig. Er meget fornøyd med den hjelpen jeg har fått av henne.

Mangler empati

Lege: Margunn Asheim Birkeland Skrevet

Ovennnevte oppleves som pasient å ha manglende eller fraværende empatiske evner. I tillegg hører hun ikke etter, oppleves at jeg ikke blir trodd, og bryr seg ikke om det hele bildet, kun enkeltsymptomer. Tar den raskeste veien ut, har ikke tid til å høre ordentlig etter og evne til å forstå og vise medfølelse/empati.