Sentrumslegene i Halden

Violgata 8, 1. Etg 1776 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrumslegene i Halden

lege uten tilitt

Lege: Amjad Adel Mohamed Kaddoura Hussein Skrevet

en lege som verken har tilitt eller hører på pasienten. og har alltid veldig dårlig tid, samt stresser mye.

Dyktig

Lege: Amjad Adel Mohamed Kaddoura Hussein Skrevet

Dyktig-flink- og henviser på anmodning et godt valg etter min erfaring selv om han er ny her med beste referanser fra Bakkevik

Kjempebra lege!

Lege: Margunn Asheim Birkeland Skrevet

Blir alltid møtt med godt humør. Får den hjelpen jeg trenger og legen finner fort ut hva som feiler meg

Ikke å anbefale!

Lege: Margunn Asheim Birkeland Skrevet

Jeg synes at legen viste meg lite empati og forståelse. Opplevde ikke at hun lyttet til mine problemer og så symptomer i sammenheng. Får kun ta opp ett symptom av gangen. Var raskt ute med å sette diagnose i stedet for å sette seg inn i situasjonen. Fikk ikke den behandlingen jeg forventet. Fikk råd om trening som forverret sykdommen.

Hun viste ingen empati og stilte ikke ett spørsmål en gang om hvordan det gikk ved dødsfall i nær familie.
Kontordamen har også vært ufin i kommentarer.
Jeg vil ikke anbefale denne legen, spesielt ikke hvis man har en sammensatt problemstilling.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Margunn Asheim Birkeland Skrevet

tillit til henne, kan spørre om alt, posetiv og har blitt sendt til spesialister da det var nødvendig,stoler på hennes avgjørelser. Vært hos henne hele tiden og nå er jeg 80....