Margunn Asheim Birkeland

Oscarsgate legekontor

1996

Oscarsgate legekontor Telefonnummer69 21 38 8069 21 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Oscars gate 11 1776 Halden
Margunn Asheim Birkeland er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Margunn Asheim Birkeland

Kunnskapsrik og trygg

Den beste legen jeg har hatt. Hun er faglig dyktig, empatisk og nøler ikke med å sende deg videre hvis det behøves. Man føler seg trygg hos henne . Veldig koselig også. Berit og Anita er helt topp. Et meget bra legekontor med fantastiske folk.

En topp lege

En lege som alltid har tid til og høre på deg, undersøker deg nøye, man føler seg både hørt og sett når man er der.
Damen på kontoret er også topp.

Kjempebra lege!

Blir alltid møtt med godt humør. Får den hjelpen jeg trenger og legen finner fort ut hva som feiler meg

Ikke å anbefale!

Jeg synes at legen viste meg lite empati og forståelse. Opplevde ikke at hun lyttet til mine problemer og så symptomer i sammenheng. Får kun ta opp ett symptom av gangen. Var raskt ute med å sette diagnose i stedet for å sette seg inn i situasjonen. Fikk ikke den behandlingen jeg forventet. Fikk råd om trening som forverret sykdommen.

Hun viste ingen empati og stilte ikke ett spørsmål en gang om hvordan det gikk ved dødsfall i nær familie.
Kontordamen har også vært ufin i kommentarer.
Jeg vil ikke anbefale denne legen, spesielt ikke hvis man har en sammensatt problemstilling.

Den beste legen jeg har hatt

tillit til henne, kan spørre om alt, posetiv og har blitt sendt til spesialister da det var nødvendig,stoler på hennes avgjørelser. Vært hos henne hele tiden og nå er jeg 80....