Karin Holmgard

Karin Holmgard holder til i Haugesund

Siste vurderinger av Karin Holmgard

Veldig fornøyd

Tannlege: Karin Holmgard Skrevet

Jeg kan absolutt anbefale Holmgard for alle de som har et snev av tannlegeskrekk. Hun utstråler en ro og trygghet som gjør at du som pasient forstår at du er i trygge hender.
Jeg har vært kunde hos Holmgård i mellom 15 og 20 år, og går fast en gang i året for kontroll.
Alt av utstyr synes å være helt nytt og up to date.

Kompetent tannlege

Tannlege: Karin Holmgard Skrevet

Jeg byttet til Holmgård for fem år siden etter at jeg trengte en ny vurdering av et tannproblem jeg hadde slitt med i flere år. Hun tok tak med en eneste gang og fikk sendt meg til spesialist. Etter dette har jeg gått til årlig kontroll hos Holmgård, og jeg er meget fornøyd med det arbeidet hun gjør. Karin Holmgård oppleves som trygg og kompetent. Hun er vennlig og profesjonell.

Grei nok

Tannlege: Karin Holmgard Skrevet

Grei nok, men synes beh.tar noe xtra tid siden hun er så nøyen til tider, og samtidig som en betalende pasient ligger dønn flatt uten å bli spurt eller tar hintet når det gir ubehag, så er ikke dette den beste behandlingen som gis...Lite kommunikasjon på hva som skjer og videre,blir sur noen ganger , og så savnes det en tannpleier som heller kan ta tannpussen etc....
Dyrt å gå her er det også.....

Trygg og god tannlege

Tannlege: Karin Holmgard Skrevet

Har hatt Holmgard som tannlege i mange år. Hun er både hyggelig og dyktig. Hun har tid til å høre på deg og forklarer behandlingen hun gir på en forståelig måte. Kan absolutt anbefales.