1986

Karin Holmgard Priser mangler

Siste vurderinger av Karin Holmgard

Kompetent tannlege

Klinikk: Karin Holmgard Skrevet

Jeg byttet til Holmgård for fem år siden etter at jeg trengte en ny vurdering av et tannproblem jeg hadde slitt med i flere år. Hun tok tak med en eneste gang og fikk sendt meg til spesialist. Etter dette har jeg gått til årlig kontroll hos Holmgård, og jeg er meget fornøyd med det arbeidet hun gjør. Karin Holmgård oppleves som trygg og kompetent. Hun er vennlig og profesjonell.

Ikke å anbefale

Klinikk: Karin Holmgard Skrevet

Eneste positive er at man får time raskt, ellers har jeg virkelig ikke hatt positive erfaringer med denne tannlegen. Hun er ofte frekk og snakker nedlatende til pasienten. Hun kan også virke ganske overlegen. Tannlegen informerer dårlig og svarer surt på spørsmål. Ofte ubehag under behandlingen, og ising flere uker etterpå.. Dyrt er det også. Kommer ikke tilbake

Ikke fornøyd

Klinikk: Karin Holmgard Skrevet

Hun er veldig hardhendt og viser lite hensyn og forståelse når jeg opplever smerter ved behandlingen.

Lite flink til å informere underveis.

Ikke en tannlege jeg vil anbefale til andre

Grei nok

Klinikk: Karin Holmgard Skrevet

Grei nok, men synes beh.tar noe xtra tid siden hun er så nøyen til tider, og samtidig som en betalende pasient ligger dønn flatt uten å bli spurt eller tar hintet når det gir ubehag, så er ikke dette den beste behandlingen som gis...Lite kommunikasjon på hva som skjer og videre,blir sur noen ganger , og så savnes det en tannpleier som heller kan ta tannpussen etc....
Dyrt å gå her er det også.....

Trygg og god tannlege

Klinikk: Karin Holmgard Skrevet

Har hatt Holmgard som tannlege i mange år. Hun er både hyggelig og dyktig. Hun har tid til å høre på deg og forklarer behandlingen hun gir på en forståelig måte. Kan absolutt anbefales.