Tannlegene på Torvet

Tannlegene på Torvet holder til i Sandefjord

Siste vurderinger av Tannlegene på Torvet

Flink tannlege

Tannlege: Chen Cui Skjelbred Skrevet

Hensynsfull og kompetent tannlege som viser forståelse og forklarer prossesen! Tok en rens og limte reguleringstang bak fortenner hvor det var løsnet, tross noe ubehagelig bitt i første omgang etter liming, slipet vi limet litt med en gang for å få et komfortabelt bitt. Vil anbefale :)

Den beste tannlegen

Tannlege: Karl Styren Tangen Skrevet

Jeg har brukt Tangen i noen år nå. Når du kommer, blir du møtt av en koselig sekretær. Både hun og Tangen tar seg tid til å høre på deg. Mitt inntrykk er at Tangen er veldig dyktig i jobben sin.

Rolig og behagelig

Tannlege: Karl Styren Tangen Skrevet

Karl er rolig, ærlig og behagelig. Han får meg til å slappe av selv om jeg har tannlegeskrekk. Han overselger ikke, og har fornuftige priser. Alle i min familie har byttet til han og er fornøyde.

Tillitsvekkende og hyggelig!

Tannlege: Karl Styren Tangen Skrevet

Har brukt Tangen i flere år og han oppleves som trygt og skikkelig. Nå bruker hele familien Tangen og jeg anbefaler ham til alle. Sekretæren er også hyggelig, i det hele tatt det er en god "stemning" på kontoret. Tangen har en lun humor og tar seg gjerne tid til å forklarer litt grundig hva han skal gjøre. Har også svært gode erfaringer med Tangen i forb. med omfattende implantat. Tangen fremstår som seriøs, dyktig, ærlig og imøtekommende.

Dyktig, nøyaktig, beroligende og hyggelig!

Tannlege: Karl Styren Tangen Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Tangen og hans medarbeidere. Har fått rettet opp flere eldre, dårlige utførte behandlinger, med svært godt resultat. Tangen er veldig hyggelig og og beroligende, og gjør at det er faktisk trivelig å gå til tannlegen. For meg betyr det mye å bli møtt av dyktige og imøtekommende mennesker hos tannlegen, og det har gjort meg trygg og komfortabel i stolen. Kvaliteten på Tangens arbeide er utmerket, og jeg kan anbefale han på det sterkeste!