Karl Styren Tangen

Torget 1A 3210 Sandefjord

Siste vurderinger av Karl Styren Tangen

Rolig og behagelig

Klinikk: Karl Styren Tangen Skrevet

Karl er rolig, ærlig og behagelig. Han får meg til å slappe av selv om jeg har tannlegeskrekk. Han overselger ikke, og har fornuftige priser. Alle i min familie har byttet til han og er fornøyde.

Tillitsvekkende og hyggelig!

Klinikk: Karl Styren Tangen Skrevet

Har brukt Tangen i flere år og han oppleves som trygt og skikkelig. Nå bruker hele familien Tangen og jeg anbefaler ham til alle. Sekretæren er også hyggelig, i det hele tatt det er en god "stemning" på kontoret. Tangen har en lun humor og tar seg gjerne tid til å forklarer litt grundig hva han skal gjøre. Har også svært gode erfaringer med Tangen i forb. med omfattende implantat. Tangen fremstår som seriøs, dyktig, ærlig og imøtekommende.

Dyktig, nøyaktig, beroligende og hyggelig!

Klinikk: Karl Styren Tangen Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Tangen og hans medarbeidere. Har fått rettet opp flere eldre, dårlige utførte behandlinger, med svært godt resultat. Tangen er veldig hyggelig og og beroligende, og gjør at det er faktisk trivelig å gå til tannlegen. For meg betyr det mye å bli møtt av dyktige og imøtekommende mennesker hos tannlegen, og det har gjort meg trygg og komfortabel i stolen. Kvaliteten på Tangens arbeide er utmerket, og jeg kan anbefale han på det sterkeste!

Gull verdt

Klinikk: Karl Styren Tangen Skrevet

Man blir møtt av en hyggelig og imøtekommende sekretær i telefonen, og time raskt dersom det er påtrengt.
Når jeg kom til tannlegkontoret første gangen tok både tannlege og sekretær seg tid til å bli litt kjent m,ed meg, før han spurte om det var noe spesielt jeg skulle.
Ettersom jeg kom for å rette opp en skade en annen tannlege hadde gjort, var han snill og tok seg lite betalt, for han mente jeg ikke skulle måtte betale for samme jobb fullt ut to ganger.
Jeg ble selv anbefalt Tangen av ei venninne som var meget godt fornøyd, og nå har jeg anbefalt han til min mann, han er også kjempefornøyd. Ei venninne, som hadde en stor reperasjon foran seg, fikk også dette gjort hos Tangen. Hun er superfonøyd med både pris og arbeidet han utførte. Tror jeg kan si at han virkelig har yrkesstolthet. Anbefales på det sterkeste.