Kjell Erik Skjelbred Nilsen

Telefonnummer55 90 12 1455 90 12 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Markeveien 4c 5012 Bergen
Kjell Erik Skjelbred Nilsen holder til i Bergen

Siste vurderinger av Kjell Erik Skjelbred Nilsen

Dyktig og behagelig

Tannlege: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Jeg har vært pasient hos tannlege Nilsen i en årrekke (første konsultasjon i 1976) og kan gi ham mine aller beste anbefalinger. Det gjelder ikke bare den løpende oppfølgingen av tannstatus, men også mer omfattende behandlinger, derunder kompliserte kronearbeider, alt til en grei pris. Nilsen er meget godt oppdatert faglig hva gjelder både metoder og utstyr, samtidig som han er punktlig og effektiv i sitt arbeid. Både Nilsen og hans assistent er meget behagelige og imøtekommende.

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Tannlege: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Han har et behagelig vesen, er vennlig og imøtekommende. Det samme gjelder assistenten. Klinikken er lett tilgjengelig midt i sentrum. Det er heis til 6. etasje. Utstyret er topp moderne, og det er rent og trivelig både i behandlingsrommet og i venterommet. I venterommet er det stor flatskjerm, nye magasiner og behagelige møbler. Toalettet er lett tilgjengelig i gangen.

Jeg får fast innkalling hver 9. mnd. Det passer meg utmerket.

Dyktig / Flink

Tannlege: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Jeg har gått til Jan Erik i mangen år,er veldig fornøyd med arbeidet han har gjort.Må også nevne hans alltid like smilende og hyggelige assistent .Jeg kan trykt anbefale han til venner og kjente.

Dyktig, behagelig og prisgunstig tannlege i Bergen sentrum

Tannlege: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Jeg har gått til tannlege Kjell Erik Skjelbred Nilsen helt siden han begynte sin praksis i Markeveien 4c i 1982.
Jeg har hele tiden vært svært godt fornøyd med Kjell Erik’s arbeid med mine tenner. Om det er noe spesielt kommer Kjell Erik med gode råd og anbefalinger og når jeg følger disse vet jeg at resultatet alltid blir godt. Etter avtale får jeg innkalling 2 ganger i året.
Kjell Erik er en svært dyktig tannlege og en meget behagelig person. Derfor kvier jeg meg ikke til å gå til tannlegen. Stor ros også til hans hyggelige og dyktige tannlegesekretær.
Positivt er også at jeg alltid kommer til presis når jeg har time.
Jeg håper at jeg fortsatt kan gå til Kjell Erik i mange år.
Som en svært fornøyd pasient er det en glede å kunne anbefale Kjell Erik på det varmeste.

Han er flink og veldig behagelig person.

Tannlege: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Jeg har brukt tannlegen i mange år, og kan ikke tenke meg å gå til noen andre. Jeg er veldig fornøyd og har fått ordnet alle tennene mine til min store tilfredstillelse.