Kjell Erik Skjelbred Nilsen

Autorisasjon (1973)

Kjell Erik Skjelbred Nilsen er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Kjell Erik Skjelbred Nilsen

Beste tannlege teamet jeg har vært hos noensinne.

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Tusen takk for en fantastisk utført jobb. Jeg kan ikke si annet enn at dette er et tannlege kontor man absolutt burde oppsøke for alt i fra en enkel sjekk til mer omfattende arbeid, her får du ekstremt god service, oppfølging og ikke minst blir resultatet meget bra. Fantastiske mennesker som begge trives godt med yrket sitt. Igjen tusen takk for all hjelpen jeg har fått.

Helt suveren tannlege!

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Jeg er en kjempefornøyd pasient. Nilsen er fantastisk dyktig, og både han og hans assistent er kjempehyggelige.
Jeg har fått bro oppe og kroner i underkjeven, og det er kjempevellykket! Jeg har ikke hatt problemer siden jeg fikk dette for ca ett år siden, men jeg velger å gå ganske ofte til kontroll.
Det er nesten så jeg gleder meg til å gå til tannlegen!
Anbefales på det varmeste!

Dyktig og behagelig

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Jeg har vært pasient hos tannlege Nilsen i en årrekke (første konsultasjon i 1976) og kan gi ham mine aller beste anbefalinger. Det gjelder ikke bare den løpende oppfølgingen av tannstatus, men også mer omfattende behandlinger, derunder kompliserte kronearbeider, alt til en grei pris. Nilsen er meget godt oppdatert faglig hva gjelder både metoder og utstyr, samtidig som han er punktlig og effektiv i sitt arbeid. Både Nilsen og hans assistent er meget behagelige og imøtekommende.

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Han har et behagelig vesen, er vennlig og imøtekommende. Det samme gjelder assistenten. Klinikken er lett tilgjengelig midt i sentrum. Det er heis til 6. etasje. Utstyret er topp moderne, og det er rent og trivelig både i behandlingsrommet og i venterommet. I venterommet er det stor flatskjerm, nye magasiner og behagelige møbler. Toalettet er lett tilgjengelig i gangen.

Jeg får fast innkalling hver 9. mnd. Det passer meg utmerket.

Dyktig / Flink

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Jeg har gått til Jan Erik i mangen år,er veldig fornøyd med arbeidet han har gjort.Må også nevne hans alltid like smilende og hyggelige assistent .Jeg kan trykt anbefale han til venner og kjente.