1973

Kjell Erik Skjelbred Nilsen er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Kjell Erik Skjelbred Nilsen

Dyktig og behagelig

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Jeg har vært pasient hos tannlege Nilsen i en årrekke (første konsultasjon i 1976) og kan gi ham mine aller beste anbefalinger. Det gjelder ikke bare den løpende oppfølgingen av tannstatus, men også mer omfattende behandlinger, derunder kompliserte kronearbeider, alt til en grei pris. Nilsen er meget godt oppdatert faglig hva gjelder både metoder og utstyr, samtidig som han er punktlig og effektiv i sitt arbeid. Både Nilsen og hans assistent er meget behagelige og imøtekommende.

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Han har et behagelig vesen, er vennlig og imøtekommende. Det samme gjelder assistenten. Klinikken er lett tilgjengelig midt i sentrum. Det er heis til 6. etasje. Utstyret er topp moderne, og det er rent og trivelig både i behandlingsrommet og i venterommet. I venterommet er det stor flatskjerm, nye magasiner og behagelige møbler. Toalettet er lett tilgjengelig i gangen.

Jeg får fast innkalling hver 9. mnd. Det passer meg utmerket.

Dyktig / Flink

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Jeg har gått til Jan Erik i mangen år,er veldig fornøyd med arbeidet han har gjort.Må også nevne hans alltid like smilende og hyggelige assistent .Jeg kan trykt anbefale han til venner og kjente.

Dyktig, behagelig og prisgunstig tannlege i Bergen sentrum

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Jeg har gått til tannlege Kjell Erik Skjelbred Nilsen helt siden han begynte sin praksis i Markeveien 4c i 1982.
Jeg har hele tiden vært svært godt fornøyd med Kjell Erik’s arbeid med mine tenner. Om det er noe spesielt kommer Kjell Erik med gode råd og anbefalinger og når jeg følger disse vet jeg at resultatet alltid blir godt. Etter avtale får jeg innkalling 2 ganger i året.
Kjell Erik er en svært dyktig tannlege og en meget behagelig person. Derfor kvier jeg meg ikke til å gå til tannlegen. Stor ros også til hans hyggelige og dyktige tannlegesekretær.
Positivt er også at jeg alltid kommer til presis når jeg har time.
Jeg håper at jeg fortsatt kan gå til Kjell Erik i mange år.
Som en svært fornøyd pasient er det en glede å kunne anbefale Kjell Erik på det varmeste.

Han er flink og veldig behagelig person.

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Jeg har brukt tannlegen i mange år, og kan ikke tenke meg å gå til noen andre. Jeg er veldig fornøyd og har fått ordnet alle tennene mine til min store tilfredstillelse.

Utmerket tannlege i sentrum

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Har brukt Kjell S. Nilsen siden slutten av 90-tallet. Føler meg godt ivaretatt, alltid trygg og min tannhelse er høyst tilfredsstillende.

Har aldri vurdert å skifte tannlege, og kan bare gi ham mine beste anbefalinger.

Dyktig, behagelig og prisgunstig :-)

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Har gått til Nilsen i over 10 år og har hele veien vært meget fornøyd med behandlingen. Det praktiske med tennene følger han godt opp og løser alle tannproblemer effektivt og smertefritt til en god pris.
Samtidig blir man alltid møtt med et smil fra alle på kontoret.
Anbefales på det varmeste.

Den perfekte tannlege!

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Jeg har gått til tannlege Nilsen årevis og er 100 % fornøyd. Både arbeid og service, tannpleiere, prisinformasjon og rådgivning er helt upåklagelig. Når det nesten er hyggelig å gå til tannlegen, vet du at du har valgt rett.

Bedre tannlege finner man ikke!

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Jeg er nå over midten av 30-årene, og som mange andre hadde jeg utsatt tannpleie ALTFOR lenge etter skolehelsetjenesten. Etter noen mindre minneverdige besøk fikk jeg anbefalt tannlege Nilsen av min svigerfamilie, og siden har jeg ikke vurdert å skifte. Ikke bare må han være en av de mest teknisk dyktige, men han er også brennende opptatt av pasientens beste, og at man aldri betaler overpris eller selges tjenester man ikke trenger. Ingen ting å utsette, tvert i mot. Fra å være en som skydde tannlegen i 15 år med de plagene det medførte, går jeg nå fast 2 ganger i år og ser frem til det hver gang.

Litt for glad i å borre

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Borrer og småhull som ikke trengs å fylles enda og skifter fyllinger som ikke trenger det enda. Han var min tannlege i 15 år. Han rotet også til en rotfylling som gjorde at jekselen måtte trekkes. Oralkirurgen sa at tannen var spruketet på langs og skulle vært trukket for to år siden. Da hadde jeg gått med betennelse og gjentatte "behandlinger" hos Nilsen i disse to årene unødvendig.

Den nye tannlege sier at gamle fyllinger og småhull ikke skal borres i før det er helt nødvendig, da hver borring ødelegger litt av tannen, han bare følger med om det er forandring fra en gang til neste.

På den positive siden er Nilsen en tannlege som er varsom og som det aldri er smertefullt å gå til.

Meget bra tannlege.

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Kjell Erik S. Nilsen har vært min faste tannlege siden ung alder. Kjell Erik har fulgt meg opp på en god måte og jeg er svært tilfreds med resultat og pris.
Jeg vil anbefale Kjell Erik på det sterkeste.

Behagelig og flink tannlege gjennom nærmere 40 år.

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Jeg har brukt Kjell Erik som tannlege hele mitt voksne liv. Jeg er svært godt fornøyd med behandlingen jeg får. Det er nesten behagelig å sitte i tannlegestolen. Arbeidet er godt utført, og Kjell Erik stiller alltid opp dersom det er noe spesielt, selv utenfor kontortid.Jeg kan absolutt anbefale tannlege Kjell Erik til nye pasienter.

Smertefri behandling

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Kjell Erik er fantastisk dyktig til å gi god smertelindring. Ikke en gang bedøvelsen kan kjennes. Visdomstenner trekker han som om de skulle vært løse fra før.

Det eneste som trekker ned er at fyllingene blir byttet tilsynelatende unødvendig ofte. Jeg skiftet tannlege for noen år siden, etter det har jeg knapt byttet gamle fyllinger.

Behagelig, hyggelig og dyktig

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Jeg er glad tannlege Kjell tar seg av mine tenner. Alltid klar til å hjelpe.
Ikke noe problem å smile når Kjell Erik har ordnet opp.

Beste tannlegen jeg har hatt, er vår familietannlege , har vært det de siste 30 år, vi er alle svært fornøyd.

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Svært god behandling, gir god info til pasientene sine, er det behov for flere timer får man det raskt ...

Den beste tannlgen jeg har hatt.

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Har brukt samme tannlge i alle år. Han er dyktig og effektiv.

Familietannlege i over 30 år

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Har alle mine tenner intakt etter å brukt denne tannlegen i alle år siden jeg var 28 år. Er nå 65 år. Er på alle måter meget godt fornøyd. Stilte til og med opp på søndag kveld før jeg skulle på reise til utlandet.

Tidsriktig ,lyst og behagelig.

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Føler på alle måter meg godt ivaretatt ,møtes med høflighet og respekt! Har alltid blitt behandlet med varsomhet, men samtidig meget grundig. Optimalt
forhold tannlege - pasient!!