Kjell Erik Skjelbred Nilsen

Markeveien 4c 5012 Bergen

Siste vurderinger av Kjell Erik Skjelbred Nilsen

Dyktig / Flink

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Jeg har gått til Jan Erik i mangen år,er veldig fornøyd med arbeidet han har gjort.Må også nevne hans alltid like smilende og hyggelige assistent .Jeg kan trykt anbefale han til venner og kjente.

Dyktig, behagelig og prisgunstig tannlege i Bergen sentrum

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Jeg har gått til tannlege Kjell Erik Skjelbred Nilsen helt siden han begynte sin praksis i Markeveien 4c i 1982.
Jeg har hele tiden vært svært godt fornøyd med Kjell Erik’s arbeid med mine tenner. Om det er noe spesielt kommer Kjell Erik med gode råd og anbefalinger og når jeg følger disse vet jeg at resultatet alltid blir godt. Etter avtale får jeg innkalling 2 ganger i året.
Kjell Erik er en svært dyktig tannlege og en meget behagelig person. Derfor kvier jeg meg ikke til å gå til tannlegen. Stor ros også til hans hyggelige og dyktige tannlegesekretær.
Positivt er også at jeg alltid kommer til presis når jeg har time.
Jeg håper at jeg fortsatt kan gå til Kjell Erik i mange år.
Som en svært fornøyd pasient er det en glede å kunne anbefale Kjell Erik på det varmeste.

Han er flink og veldig behagelig person.

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Jeg har brukt tannlegen i mange år, og kan ikke tenke meg å gå til noen andre. Jeg er veldig fornøyd og har fått ordnet alle tennene mine til min store tilfredstillelse.

Utmerket tannlege i sentrum

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Har brukt Kjell S. Nilsen siden slutten av 90-tallet. Føler meg godt ivaretatt, alltid trygg og min tannhelse er høyst tilfredsstillende.

Har aldri vurdert å skifte tannlege, og kan bare gi ham mine beste anbefalinger.

Dyktig, behagelig og prisgunstig :-)

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Har gått til Nilsen i over 10 år og har hele veien vært meget fornøyd med behandlingen. Det praktiske med tennene følger han godt opp og løser alle tannproblemer effektivt og smertefritt til en god pris.
Samtidig blir man alltid møtt med et smil fra alle på kontoret.
Anbefales på det varmeste.