Kjell Erik Skjelbred Nilsen

Kjell Erik Skjelbred Nilsen

1973

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Kjell Erik Skjelbred Nilsen Prisliste

Kjell Erik Skjelbred Nilsen er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Kjell Erik Skjelbred Nilsen

Helt suveren tannlege!

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Jeg er en kjempefornøyd pasient. Nilsen er fantastisk dyktig, og både han og hans assistent er kjempehyggelige.
Jeg har fått bro oppe og kroner i underkjeven, og det er kjempevellykket! Jeg har ikke hatt problemer siden jeg fikk dette for ca ett år siden, men jeg velger å gå ganske ofte til kontroll.
Det er nesten så jeg gleder meg til å gå til tannlegen!
Anbefales på det varmeste!

Dyktig og behagelig

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Jeg har vært pasient hos tannlege Nilsen i en årrekke (første konsultasjon i 1976) og kan gi ham mine aller beste anbefalinger. Det gjelder ikke bare den løpende oppfølgingen av tannstatus, men også mer omfattende behandlinger, derunder kompliserte kronearbeider, alt til en grei pris. Nilsen er meget godt oppdatert faglig hva gjelder både metoder og utstyr, samtidig som han er punktlig og effektiv i sitt arbeid. Både Nilsen og hans assistent er meget behagelige og imøtekommende.

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Han har et behagelig vesen, er vennlig og imøtekommende. Det samme gjelder assistenten. Klinikken er lett tilgjengelig midt i sentrum. Det er heis til 6. etasje. Utstyret er topp moderne, og det er rent og trivelig både i behandlingsrommet og i venterommet. I venterommet er det stor flatskjerm, nye magasiner og behagelige møbler. Toalettet er lett tilgjengelig i gangen.

Jeg får fast innkalling hver 9. mnd. Det passer meg utmerket.

Dyktig / Flink

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Jeg har gått til Jan Erik i mangen år,er veldig fornøyd med arbeidet han har gjort.Må også nevne hans alltid like smilende og hyggelige assistent .Jeg kan trykt anbefale han til venner og kjente.

Dyktig, behagelig og prisgunstig tannlege i Bergen sentrum

Klinikk: Kjell Erik Skjelbred Nilsen Skrevet

Jeg har gått til tannlege Kjell Erik Skjelbred Nilsen helt siden han begynte sin praksis i Markeveien 4c i 1982.
Jeg har hele tiden vært svært godt fornøyd med Kjell Erik’s arbeid med mine tenner. Om det er noe spesielt kommer Kjell Erik med gode råd og anbefalinger og når jeg følger disse vet jeg at resultatet alltid blir godt. Etter avtale får jeg innkalling 2 ganger i året.
Kjell Erik er en svært dyktig tannlege og en meget behagelig person. Derfor kvier jeg meg ikke til å gå til tannlegen. Stor ros også til hans hyggelige og dyktige tannlegesekretær.
Positivt er også at jeg alltid kommer til presis når jeg har time.
Jeg håper at jeg fortsatt kan gå til Kjell Erik i mange år.
Som en svært fornøyd pasient er det en glede å kunne anbefale Kjell Erik på det varmeste.