Kjersti Sylvester-Jensen

Nattlandsfjellet 1 A 5098 Bergen
Kjersti Sylvester-Jensen holder til i Bergen

Siste vurderinger av Kjersti Sylvester-Jensen

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Kjersti Sylvester-Jensen Skrevet

Kjersti er uten tvil den beste tannlegen jeg har hatt. Hun er svært profesjonell og ser hele pasienten - ikke bare tennene. Hun har svært god faglig kompetanse, og hun henviser gjerne videre dersom det anses å være nødvendig.

Super flink og effektiv

Tannlege: Kjersti Sylvester-Jensen Skrevet

Har vært kunde hos Kjersti i flere år nå.
Begynte hos henne litt tilfeldig da jeg trengte ny tannleg. Har hatt flere tannleger i min tid og Kjersti er til nå den beste tannlegen jeg har hatt!!

Hun er super nøyaktig, effektiv, kunnskapsrik og løsnings orienteret. Oppdatert på det nyeste i sin profesjon til enhver tid!

Og så er hun og kollegaen super hyggelige!!

Kan anbefales på det varmeste

Vil aldri bytte tannlege.

Tannlege: Kjersti Sylvester-Jensen Skrevet

Har gått til denne tannlegen i mange år.Er alltid like fornøyd med behandlingen. Det er også en hyggelig atmosfære på kontoret. Monica-ta
nnpleieren/assistenten og Kjersti har et perfekt samarbeide. Anbefaler disse to på det varmeste.Prisen er det heller ikke noe å si på. Bor ganske langt unna kontoret, men kan ikke tenke meg å bytte tannlege av den grunn.

Snill og flink

Tannlege: Kjersti Sylvester-Jensen Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, men hun hjelper meg med å komme igjennom dette. Hun er ikke en som gir deg dårlig samvittighet selv om det er alt for lenge siden sist besøk.

Profesjonell!

Tannlege: Kjersti Sylvester-Jensen Skrevet

En tannlege som er svært profesjonell og har fokus på å gjøre en veldig god jobb. Tar godt hensyn til pasienten samtidig som at det er viktig at arbeidet gjøres grundig.