Kjersti Sylvester-Jensen

Oral protetikk

Autorisasjon (2002)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Kjersti Sylvester-Jensen Telefonnummer55 31 67 6755 31 67 ...
Nattlandsfjellet 1 A 5098 Bergen
Kjersti Sylvester-Jensen er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Kjersti Sylvester-Jensen

Vil aldri bytte tannlege.

Klinikk: Kjersti Sylvester-Jensen Skrevet

Har gått til denne tannlegen i mange år.Er alltid like fornøyd med behandlingen. Det er også en hyggelig atmosfære på kontoret. Monica-ta
nnpleieren/assistenten og Kjersti har et perfekt samarbeide. Anbefaler disse to på det varmeste.Prisen er det heller ikke noe å si på. Bor ganske langt unna kontoret, men kan ikke tenke meg å bytte tannlege av den grunn.

Snill og flink

Klinikk: Kjersti Sylvester-Jensen Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, men hun hjelper meg med å komme igjennom dette. Hun er ikke en som gir deg dårlig samvittighet selv om det er alt for lenge siden sist besøk.

Profesjonell!

Klinikk: Kjersti Sylvester-Jensen Skrevet

En tannlege som er svært profesjonell og har fokus på å gjøre en veldig god jobb. Tar godt hensyn til pasienten samtidig som at det er viktig at arbeidet gjøres grundig.

Super tannlege!

Klinikk: Kjersti Sylvester-Jensen Skrevet

Jeg har tidligere slitt med tannlegeangst, men etter at jeg ved en tilfeldighet kom over Kjersti for fem år siden er jeg nå helt uten hjertebank i tannlegestolen. Perfekt balanse mellom hyggelig/profesjonell, får komme til raskt ved akutte problemer, og priser som ikke er avskrekkende i det hele tatt. Assistenten hennes er veldig søt og hyggelig også. Anbefales på det varmeste!

Profesjonell og hyggelig

Klinikk: Kjersti Sylvester-Jensen Skrevet

Profesjonell, hyggelig og dyktig. Teamet fungerer veldig bra. Personlig service. Holder tiden godt. Kommer raskt til hvis noe haster.
Lyse, fine, nye lokaler, avslappende atmosfære og godt humør.