Kråkerøy legesenter

Verkstedveien 6A 1671 Kråkerøy

Siste vurderinger av behandlere ved Kråkerøy legesenter

En super lege

Lege: Svein Egil Bakkevig Hillesund Skrevet

Han er rolig, lyttende, tar mine symptomer på alvor og utreder nøye. Han viser stor kunnskap i en spesialisert og kronglete helseverden, holder avtaler og avtalte tidspunkter. Ikke noen slendrian!!!

Veldig hyggelig og flink

Lege: Christina Stangeland Fredheim Skrevet

Jeg har hatt Christina Fredheim som fastlege i veldig mange år og er veldig fornøyd. Min sønn har henne også som fastlege. Hun er smilende, flink og restriktiv på bruk av medisinger, noe jeg opplever som svært positivt. Jeg føler meg godt ivaretatt og trygg.

Den beste fastlegen du kan få!

Lege: Christina Stangeland Fredheim Skrevet

Nå har jeg hatt Christina i snart syv år. Hun er lett å snakke med og ser deg! Hun bruker tiden godt og spør relevante spørsmål og gjør grundige undersøkelser.
Hun har sendt meg til spesialister to ganger og følger godt opp etter disse besøkene. Hun følger også raskt opp med resepter og ringer om det er noe. jeg føler at jeg har verdens beste fastlege som er blitt en slags venn jeg ikke vi være foruten. Tusen takk!
Hun får min anbefaling på det varmeste.

Rolig og flink lege!

Lege: Svein Egil Bakkevig Hillesund Skrevet

Han tar både meg og min sønn på 1,5 år seriøst. Flink og rolig med både barn og voksne. Nøyaktig og presis :) anbefales!

15 års erfaring, fornøyd.

Lege: Christina Stangeland Fredheim Skrevet

Svært fornøyd, ingen klager. Veldig objektiv og profesjonell. Kunnskapsrik, tillitsfull og seriøs. Aldri glemt en time. Anbefales!

Noe ventetid på telefon, bestilling og venteværelse, men det er jo normalt og forventet. Ingenting utover det som er normalt.