Haakon Stener Mehlum

Kråkerøy legesenter

Verkstedveien 6A 1671 Kråkerøy
Haakon Stener Mehlum er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Haakon Stener Mehlum

Dr Mehlum Er en superflink lege.

Dr Mehlum Er kjempeflink og dyktig lege.Har altid tid til å høre å lytte til deg.Helt enestående lege,kommer aldri til å bytte.Han er helt enestående.Superlege.

Bedre lege finner du ikke!

Tar seg god tid til hver og enkelt pasient. Super flink. Er alltid fornøyd når jeg drar derfra uansett hvor dårlig jeg er. Fantastisk lege!

Lyttende og faglig dyktig

Tar seg god tid, faglig dyktig, engasjert i deg som pasient og kan se utenfor A4 malen. Timebestilling samme dag.

Meget bra lege

Håkon er den beste legen jeg noen gang har vært hos, tar seg god tid til meg og er alltid profesjonell og hyggelig

Kan det bli bedre da?

Som regel litt forsinket, men dersom flere pasienter er som meg, så er dette både lett å forstå og å unnskylde. Han lytter intenst, skriver på pc`n og skjærer igjennom med veloverveide, oppklarende spørsmål. Resepter og henvisninger er som regel ferdig skrevet når utspøringen er ferdig. Ingen unødvendige undersøkelser, men undersøker når det er behov. Følger lover og regler mellom
pasient /lege/pasient på en eksemplarisk måte og er dessuten faglig dyktig. Jeg er serdeles godt fornøyd og anbefaler ham, som fastlege, på det sterkeste.