Haakon Stener Mehlum

Kråkerøy legesenter

2004

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Kråkerøy legesenter
Verkstedveien 6A 1671 Kråkerøy
Tlf: 69 35 43 43 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Haakon Stener Mehlum er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Haakon Stener Mehlum

En fantastisk lege og medmenneske!

Mehlum er ikke bare en dyktig lege, men et fantastisk menneske. Han utstråler en ro og omsorg når man kommer inn på kontoret, og han virker oppriktig interessert i deg. Han tar seg god tid og får deg til å føle deg spesiell og ivaretatt. Dessuten får man alltid time på dagen.
Den beste legen man kan ha!

Dr Mehlum Er en superflink lege.

Dr Mehlum Er kjempeflink og dyktig lege.Har altid tid til å høre å lytte til deg.Helt enestående lege,kommer aldri til å bytte.Han er helt enestående.Superlege.

Bedre lege finner du ikke!

Tar seg god tid til hver og enkelt pasient. Super flink. Er alltid fornøyd når jeg drar derfra uansett hvor dårlig jeg er. Fantastisk lege!

Lyttende og faglig dyktig

Tar seg god tid, faglig dyktig, engasjert i deg som pasient og kan se utenfor A4 malen. Timebestilling samme dag.

Meget bra lege

Håkon er den beste legen jeg noen gang har vært hos, tar seg god tid til meg og er alltid profesjonell og hyggelig

Kan det bli bedre da?

Som regel litt forsinket, men dersom flere pasienter er som meg, så er dette både lett å forstå og å unnskylde. Han lytter intenst, skriver på pc`n og skjærer igjennom med veloverveide, oppklarende spørsmål. Resepter og henvisninger er som regel ferdig skrevet når utspøringen er ferdig. Ingen unødvendige undersøkelser, men undersøker når det er behov. Følger lover og regler mellom
pasient /lege/pasient på en eksemplarisk måte og er dessuten faglig dyktig. Jeg er serdeles godt fornøyd og anbefaler ham, som fastlege, på det sterkeste.

Den beste legen man kan ha!

Dr Melhum er en utrolig dyktig lege. Han gir alltid utdypende svar uansett spørsmål.
Har aldri opplevd at han ikke har et svar på et spørsmål, enten det gjelder barn, kvinne eller medisiner.
Jeg er så takknemlig for å ha denne legen og håper å ha denne fastlegen livet ut.
Han møter deg alltid med respekt og stor omsorg og forståelse!

Verdens beste!

Er så takknemlig for å ha Mehlum som fastlege. Finnes ikke nok superlativer som kan beskrive denne legen. En fantastisk person!

Super-Legen-Mehlum!

Beste lege man kan ha!
Alltid god tid, alltid snill,hjelpsom,dyktig faglig og effektiv. Har flinke,effektive og meget imøtekommende legesekretærer. Raskt å få time,hjelp, tar som oftetset tid å komme inn til avtalt tid men det er fordi Dr.Mehlum tar seg god tid til hver og en av sin pasienter, derav får du like god tid med ham selv om du måtte vente litt over tiden som ble oppsatt, vel verdt ventinga og koselig venterom med musikk, blader/magasiner, toalett og vanndispenser. Det er også heis opp og til døra til hans kontor noe som er godt for eldre og hjelpetrengende, det er god plass i heisen.
Når du kommer inn husker han deg alltid ditt fornanvn og hilser på deg med et varmt og trygt håndrykk når du kommer. Bruker alltid god tid på sine pasienter, han gir deg følelsen av at han er der akurat for deg, du betyr noe, du er vitkig. Han er grundig i sine utredninger og han er en som gleder seg med deg,når du blir frisk igjen etter hans behandling. Han har alltid en klem på lur, selv om jeg er en mann, betyr dette ofte veldig mye for meg ihvertfall og igjen viser dette hans varme medmenneskelige side. Han er en super lege, den beste man kan få! Jeg, min kone og hele familien har denne legen. Vi er selv en familie bestående av leger og sykepleiere, og har ingen ting å utsette på Dr.Haakon Stener Mehlum alias Super-Legen-Mehlum! Still deg i varslingskø på ventelisten her på legesiden, det er det vel verdt!

beste av den beste,

alltid imøtekommende .godt humør. lyttende.og han alltid tid til sine pasienter

Kan ikke tenke meg å bytte.

Hyggelig og imøtekommende, lyttende. Tar meg på alvor. Henviser videre til ev. nødvendige underøkelser. God tid.

Han er beste lege jeg har hatt.

Han er så flink og tålmodig og høre rolig og svare grundig på alt.

Bedre lege kan man ikke få

En fantastisk lege som virkelig tar seg tid til å snakke, er ærlig og alltid på godt humør. Alltid forberedt og klarer på en eller annen utrolig måte å huske akkurat deg. Man får inntrykk av at han virkelig elsker alle aspekter av sitt arbeid.

Den ideelle fastlege!

Han er alltid godt forberedt når jeg kommer til konsultasjon. Han ønsker meg velkommen ved å bruke mitt fornavn, og det gir styraks en hyggelig kontakt.
Men først og fremst har han evnen til å lytte og klarlegger fort mine behov.
Kanskje setter jeg aller mest pris på hans omfattende kunnskaper, og jeg opplever at han gleder seg sammen med meg når behandlingen fører frem

Grundig og hyggelig

Vi er svært fornøyde med Håkon. Han tar seg alltid tid, og er grundig. Lett å bestille time på SMS. Må alltid vente lenge på kontoret, men det er fordi han ikke kaster ut folk før de er ferdige. Så verd ventetiden.

Dyktig, imøtekommende

Veldig godt fornøyd hele familien på 4. Gjør en grundig jobb, og er dyktig i faget.