Fokus Tannlegene

Vestregata 42 9008 Tromsø
Fokus Tannlegene holder til i Tromsø

Siste vurderinger av Fokus Tannlegene

Beste tannlegen jeg har vært hos

Tannlege: Urd Lilleng Skrevet

Svært god og omsorgsfull behandling. Svært lite smertefullt, og så etter behandlingen. Jeg syns også de er rimeligere enn andre når man ser på alt som blir gjort. Dette blir tannlegen for både meg og mine barn.

Dyktig og effektiv tannlege.

Tannlege: Urd Lilleng Skrevet

Jeg har vært hos Urd flere ganger til undersøkelse og behandling. Hun er veldig god på informasjon og instrumentbruk. Jeg føler meg trygg i stolen. Hun er lett på hånden både med bedøvelse og annen behandling. Jeg er veldig fornøyd og kan absolutt anbefale henne.

Utrolig grei

Tannlege: Kristin Camilla Olsen Skrevet

Hun er veldig dyktig og snakker masse. Kjempehyggelig og koselig. Anbefaler denne tannlegen fordi hun er så grei

Svært dyktig tannlege

Tannlege: Urd Lilleng Skrevet

Jeg har vært kunde hos Urd i flere år, og er alltid 100% fornøyd. En meget dyktig tannlege og hyggelig person, som gjør at man "gleder" seg til å gå til behandling. Anbefales!

Utrolig dyktig tannlege!

Tannlege: Urd Lilleng Skrevet

Utrolig flink tannlege med mye empati. Hun lytter, svarer, informerer og er betryggende i sin adferd. Er veldig forsiktig når hun setter bedøvelse og jeg kjente ikke stikket i det hele tatt. Anbefales til alle og spesielt om du blir urolig av tannlegebesøk.