Fokus Tannlegene

Vestregata 42 9008 Tromsø
Fokus Tannlegene holder til i Tromsø

Siste vurderinger av Fokus Tannlegene

Jeg tar gladelig fly fra Oslo for å gå til denne tannlegen!

Tannlege: Urd Lilleng Skrevet

Jeg har vært hos mange tannleger i Tromsø og, for den del, over hele landet. Hvis du tilfeldigvis har tannlegeskrekk så er hun ideell. Jeg har ikke én eneste gang kjent bedøvelses-sprøytene hun setter. Hun er oppmerksom på hvordan jeg har det der jeg sitter med munnen full av instrumenter og er rolig, behagelig og tar hensyn. Resultatene snakker for seg selv. Hver eneste gang blir jobben gjort grundig og resultatet av behandlingen varer lenge! Hun er like opptatt av perfeksjon i resultat som i estetikk og gir gode råd om hva jeg kan gjøre for å bedre min egen tannhelse. Disse rådene følger jeg med godt resultat. Hun har dessuten aldri hastverk med å bli ferdig. Prisene, som jeg har sammenlignet med andre tannleger både i Oslo og Bergen og andre steder i landet, er mer enn rettferdige. Husk at det er viktig hvor solid jobben er gjort og hvor lenge resultatet varer og at det ikke er noen fordel å betale mindre hos en annen tannlege for så å måtte komme tilbake kort tid senere og gjøre alt på nytt. Det har jeg opplevd nok mange ganger. Aldri igjen. Jeg tar fly til Tromsø for å gå til Urd Lilleng hvor enn jeg måtte bo. Kunne ikke anbefale henne mere!

Faglig dyktig

Tannlege: Urd Lilleng Skrevet

Uten tvil en spesielt dyktig tannlege, men muligens litt dyrere sammenlignet med annen tannlege jeg tidligere har benyttet.

Super fornøyd!

Tannlege: Urd Lilleng Skrevet

Beste tannlegen/tannpleier og klinikken i byen! Dette blir min faste klinikk! Veldig profesjonell og dyktige!

Fantastisk

Tannlege: Urd Lilleng Skrevet

Urd fikset ny krone på begge fortennene mine. Samtidig ordnet hun meg time på dagen for en rotfylling hos spesialist. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med både service og resultatet. I tillegg var behandlingen så skånsom at jeg anbefaler alle med tannlegeskrekk å besøke Urd.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Urd Lilleng Skrevet

Selv med mange skarpe gjenstander og bevegelige deler i munnen min - totalt ute av min kontroll - følte jeg meg komfortabel og avslappet i tannlegestolen til Urd Lilleng. Hun kan tydeligvis sine saker og anbefales til alle med dårlige tenner og tannlegeskrekk. Den beste tannlegen jeg har hatt. Gleder med allerede til neste rotfylling.