Fokus Tannlegene

Fokus Tannlegene holder til i Tromsø

Siste vurderinger av Fokus Tannlegene

Glimrende

Tannlege: Urd Lilleng Skrevet

jeg fikk for 2 uker siden skade i en jeksel som ikke ble verre eller bedre... siden jeg om en uke skal ta ferie "feiget" jeg ut og ringte tannlegen...fikk time samme dag. flaks?! DET var service fra første samtale med tekniker. vurdering av skade ble gjennomført og selv om det var knapt med tid fikk jeg utbedret brist i fylling og hull tann :).
Takk til Urd & co for rask og effektiv behandling med et smil. En fin sommer til hele kontoret.
trenger du tannlege? ikke noe å lure på!

Mitt førstevalg som tannlege i hele landet.

Tannlege: Urd Lilleng Skrevet

Urd Lilleng er veldig grundig og forklarer hva som behøves å gjøre slik at man er med på hvert steg av prosessen. Det er virkelig høy kvalitet på behandlingene som gir gode og varige resultater. Hun bryr seg om alt som har med tannhelse å gjøre, også det estetiske. Hun er alltid oppdatert på det siste nye. Hun klarer å bedøve og behandle uten at det er det minste ubehagelig. Jeg reiser gjerne til Tromsø hvert år for å bli behandlet av henne. En av landets beste tannleger, definitivt. Og for de som er studenter så får dere 25 % studentrabatt. Det er ingenting å lure på. Bestill time og gled dere til hvert tannlegebesøk.

Beste tannlegen jeg har vært hos.

Tannlege: Urd Lilleng Skrevet

Anbefales på det varmeste. Kjenner ikke et hun setter bedøvelse. Tar seg god tid til å forklare og vise deg hva som er problemet med dine tenner, og hva hun har gjort for reparere dem.

Utrolig bra tannlege

Tannlege: Urd Lilleng Skrevet

Har bare positive erfaringer etter å ha gått til Urd. Forklarer hele veien hva som skal gjøres, og gjør alt fra bedøvelser til boring smertefritt. Anbefales absolutt.

God opplevelse

Tannlege: Urd Lilleng Skrevet

Har tannlegeskrekk og hadde min første tannlegetime på 5-6 år med henne. Tok seg tid til å forklare, og hadde gode teknikker for å unngå smerter og ubehag. Hadde en god opplevelse og vil anbefale henne på det sterkeste til andre.