Hans Petter Randen

Tlf: 63 88 78 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hans Petter Randen er en av 8 fastleger i Fet

Siste vurderinger av Hans Petter Randen

Imøtekommende og flink

Har alltid hatt tid til pasienten.
Lytter og forstår problematikken.
sender pasienten videre om nødvendig inne kort tid.

En profesjonell bestevenn.

Jeg opplever Randen som en profesjonell bestevenn. Jeg stoler 100% på han. Han lytter og tar meg alltid på alvor.
Jeg gleder meg til han kommer tilbake!

Tillit

Blir møtt med respekt og omsorg, støttende. Bruker nok tid på konsultasjonene. Han tenker helhet, og er ikke dømmende.

Engasjert Lege

Hyggelig og blid lege som har pasienten i fokus! Grundig og nøye i sin diagnostisering! Henviser gjerne videre til spesialist hvis han ikke umiddelbart er sikker i sin sak! Trygg og behagelig med gode kommunikasjonsevner ovenfor både voksne og barn! Dessverre alltid kø på telefon og tidvis vanskelig å få time raskt!

Meget god legr

Hyggelig og engasjert lege. Han tar også tak i ting og er ikke redd for å sende henvisninger dit det trengs ved første besøk. Han er ikke den typen som skriver ut sykemelding og sender deg hjem med en resept for "å se det ann noen uker". Håper han aldri slutter!

Legekontoret for øvrig holder samme standard. Kort ventetid for time og stort sett i rute.

Engasjert Lege

Følger opp og engasjert. Gir gode råd. Føler at ens henvendelse blir tatt seriøs og profesjonelt. Flink med å kommunisere med pasienten.

En person med egenskaper mange bør misunne han

Har brukt Randen siden han kom til Fet, og slitt med til tider fler sykdommer på en gang.
Lyttende, reparerende og konstruktiv mann som både er faglig dyktig, og god til å rettlede til rett sted om nødvendig. En fantsastisk mann jeg håper vi får beholde lenge fra både meg og min samboer.

Ung og entusiastisk lege

Meget god lege, hører etter når pasienten snakker, føler aldri at han har dårlig tid uner konsultasjon. Faglig sett meget dyktig, og virker fortsatt entusiastisk for jobben.

Helt super.

Hans Petter er en helt super fastlege. Vi har hatt han i et par år nå og er kjempefornøyde, hele familien. Han er veldig behagelig og vennlig og også veldig flink til å lytte. Han snur seg bort fra dataen og ser på deg og ordentlig hører på.
Det virker som at han er godt faglig oppdatert på mer uvanlige diagnoser også. Jeg har en litt mer uvanlig lungesykdom som Hans Petter oppdaget. En av overlegene på lungeavdelingen på AHus sa til meg at han var positivt overrasket at Hans Petter hadde oppdaget det og helt riktig foreslått hva det var som til slutt feilet meg. Fem stjerner uten tvil. Beste fastlegen jeg har hatt i hvert fall.

Lege som er interessert i pasientene

Meget hyggelig person som tar pasientene på alvor uten å snobbe nedover!
Inngir tillit og alminneliggjør legebesøket uten at det minsker oppfatningen
av det å ha med en professionell lege å gjøre.

Kan gis den aller beste anbefaling!

Veldig flink og hyggelig!

En bra lege som gir den hjelpen man trenger! Jeg er hvertfall veldig fornøyd med den hjelpen jeg har fått og generelt er de veldig hyggelige på Fet legekontor.