Asad Uzzaman

Autorisasjon (2001)

1 person

Fet Legesenter Telefonnummer63 88 78 2063 88 78 ...
Gamle Fetvei 13 1900 Fetsund
Asad Uzzaman er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Asad Uzzaman

Kunnskapsrik og effektiv

Opplever han som en kunnskapsrik og effektiv lege. Har opplevd at tidligere leger har vært lite konkrete og gitt veldig generelle råd uten effekt. Asad fant ut sammen med meg hva mine problemer var og hva jeg selv kunne gjøre for å bedre min situasjon.

Dårlig

Dårligste legen jeg vært borti, sjekker ikke ordentlig hva jeg kommer for. Hører heller ikke etter når jeg forsøker å forklare for han. Dårlig behandling og bryr seg lite.

det fungerer ikke bra

Jeg byttet lege fordi uansett hva du sier om helseproblemene dine, så har jeg følelsen av at han ikke lytter i det hele tatt og gjør ting annerledes.

Kunnskapsrik og dokumenterer diagnosen godt.

Jeg opplever Uzzaman som svært kunnskapsrik og godt oppdatert innenfor faget sitt. Etter å ha stilt diagnose tar han gjerne fram dokumentasjon på skjermen som underbygger hans konklusjon. Dette virker svært betryggende og jeg opplever å bli behandlet seriøst på alle måter. Uzzaman kan kanskje virke litt lite oppmerksom, men dette er nok hans personlighet og også en måte å bruke tiden effektivt. Men hans kunnskapsnivå og hans faglige oppdatterthet er avgjørende for at jeg er særdeles fornøyd med Uzzaman som fastlege.

Veldig flink lege!

Asad er en av de beste legene jeg har vært hos. En veldig spesifikk, flink og saklig lege. I tillegg er han veldig tålmodig og forklarer nøyaktig behandlingsforløpet (noen ganger ved hjelp av tegninger).
Og selv om møter med leger vanligvis ikke er hyggelige, fordi de gjelder sykdommer, er Assads profesjonelle hjelp og personlighet noe veldig positivt her. Jeg er veldig takknemlig for ham for alt han har gjort så langt. Anbefaler ham på det sterkeste.