Asad Uzzaman

Gamle Fetvei 13 1900 Fetsund
Asad Uzzaman er en av 7 fastleger i Fet

Siste vurderinger av Asad Uzzaman

Hyggelig og klok

Uzzaman er veldig flink til å se bak symptomene. Vi trodde vi måtte gi bort den nye hunden vår pga allergi med pustevansker. Andre leger sa at slik var det. Men Uzzaman forstod at her var det stress og angst for en helt ny situasjon som var årsaken. Han hadde rett! Hilsen lykkelig familie med hund

Uinteressert, men tilgjengelig

Jeg har vært hos legen ved flere anledninger, men har han ikke som fastlege. Når jeg kommer inn er det gjerne fordi han har best tilgjengelighet og jeg trenger hurtig time. Når jeg kommer inn ser han som regel ned i tastaturet mens han strekker ut håndten for håndtrykk. Han er rask til å foreslå sykemelding eller andre "lettvindte" løsninger for å bli raskt ferdig med timen. Om dette er den egentlige årsaken skal jeg ikke sverge på, men det er helt klart inntrykket jeg sitter igjen med. Han engasjerer seg ikke, og ved et par anledninger hvor jeg har hatt fysiske plager har jeg ikke engang blitt undersøkt før jeg enten har fått spørsmål om jeg er ute etter sykemelding eller har blitt henvist til røntgen.

Han er imidlertid både flink til og opptatt av kognitiv terapi, men min erfaring er at dette ikke hjelper veldig bra mot fysiske plager som ikke er stressrelatert. .

Enkel å snakke med og svært hjelpsom

Uzzaman var den første legen jeg har hatt, og jeg har nå dessverre måtte bytte på grunn av flytting.
Kan absolutt anbefale han som lege. Han er lett tilgjengelig, god til å lytte, og er effektiv.

En meget flink og sympatisk lege.

Uzzaman tar seg alltid god tid, og var i en vanskelig tid for meg med angst og stress til stor hjelp. Han hjalp meg ved å bruke kognitiv terapi, og jeg kom av den grunn kjapt tilbake i arbeid. Når jeg i dag enkelte ganger kan være litt stressa tenker jeg alltid på det Uzzaman sa og da går stresset over. Den klart beste legen jeg har vært hos. Han er også fastlegen til kona mi og barna mine, og alle er strålende fornøyd.

Veldig hyggelig og dyktig lege

Min fast lege nesten i 5 år og beste. Hjelper max mulig.
Lytte til min vurdering av sykdom,skriver resepter, gir gode råd og veiledning, snill og blind bestandig.