Lilly Dahlström

Lilly Dahlström holder til i Sandefjord

Siste vurderinger av Lilly Dahlström

Empatisk, hensynsfull og effektiv

Tannlege: Lilly Dahlström Skrevet

Et behagelig, rolig vesen som ikke dømmer deg om det kommer noen tårer. Tar hensyn om du må ha pauser, setter bedøvelse om du trenger det - om det så bare er for å fjerne tannstein. Veldig profesjonell og rask. Rene og delikate lokaler.

Sandefjords beste tannlege.

Tannlege: Lilly Dahlström Skrevet

Dette er en tannlege som er opptatt av at du har det så bra som mulig hos henne. Hun er en person som oser av kunnskap og har en god vennlig tone. Det er også veldig trygt å komme inn på klinikken hennes. Kort og godt "HUN BRYR SEG"

Veldig fornøyd

Tannlege: Lilly Dahlström Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Lilly Dahlström. Hun er behagelig og rolig, og er i tillegg veldig flink til å sette sprøyter. Jeg spurte etter papirer vedr. en forsikringssak, og fikk deg jeg skulle for at saken ble godkjent.

Omsorg, nærhet, oppmerksomhet,trygghet

Tannlege: Lilly Dahlström Skrevet

Etter dårlige opplevelser hos skoletannleger, er Lilly en profesjonell og omsorgsfull tannlege.
Hun ser hele mennesket, spør hvodan en har det.
Er oppmerksom og forsikrer seg om at det går bra, at en ikke kjenner smerte.
Jeg er trygg og føler meg ivaretatt på alle måter. Stoler på henne.
En varm og profesjonell dame og tannlege.

Super tannlege

Tannlege: Lilly Dahlström Skrevet

Lilly er den beste tannlegen jeg har hatt så langt i mitt 41 år lange liv. Hun er veldig forsiktig, og nøyaktig. Informerer godt om hva hun gjør, og hvorfor.
Hun spør ofte om det går bra, og skaper en god og rolig atmosfære under behandlinger.
Rart å si at man gleder seg til tannlegetime, men er ihvertfall ingen grunn til å grue seg seg til å gå til Lilly.