Tannlegegården Åmot

Tannlegegården Åmot holder til i Modum

Siste vurderinger av Tannlegegården Åmot

Arrogant og uprofesjonell

Tannlege: Muayad Khalid Ali Skrevet

Jeg opplevde denne tannlegen som lite faglig oppdatert og han var arrogant som type.
Jeg var åpen om at jeg var redd for å sitte i tannlegestolen og at jeg likte å bli informert underveis, dette ble ikke tatt hensyn til.
Han virket irritert og sur under hele timen og generelt ikke imøtekommende. Jeg reiser aldri til denne tannlegen igjen.

Den beste tannlegen

Tannlege: Zoran Jakovljevic Skrevet

Han er den beste tannlegen jeg noen gang har
brukt. Han viser omsorg for pasienten sin og ser til at jeg har det bra. Forklarer meg godt hva som skjer. Er veldig nøye og det beste av alt han er veldig forsiktig når han borrer etc.
Jeg er kjempe fornøyd

Dyktig tannlege med glimt i øyet

Tannlege: Zoran Jakovljevic Skrevet

Har brukt han i snart to år nå og må si meg veldig fornøyd. God oppfølging og dyktig utført arbeid.
For meg som tidligere hadde tannlegeskrekk har han fått fjernet dette. Nå gjør det meg ingen ting å gå til tannlege.

Dyktig tannlege

Tannlege: Zoran Jakovljevic Skrevet

Brukt han en del ganger nå, og må si jeg er veldig fornøyd med han. Pålitelig, punktelig og faglig flink! Kontordamene derimot, de er rimelig grinete av seg.

Godt fornøyd

Tannlege: Zoran Jakovljevic Skrevet

Er godt fornøyd med Zoran. Setter pris på årlig innkalling, men likevel er det fleksibilitet mht. timen - lett å skifte hvis det ikke passer.

Under behandling synes jeg han jobber konsentrert, samtidig som han er flink til å svare på spørsmål. Effektivt. Kunne muligens vært litt gunstigere i pris.