Muayad Khalid Ali

Muayad Khalid Ali er tannlege i Modum

Siste vurderinger av Muayad Khalid Ali

Dyktig

Klinikk: Tannlegegården Åmot Skrevet

Har gått til Muayad flere ganger nå. Både for å ordne opp i hull, trekking av en skadet tann og to visdomstenner. Jeg er litt nervøs for spesielt trekking, noe han tar veldig hensyn til.

Opplever han som dyktig, forståelsesfull, menneskelig og profesjonell.

Han har blitt min faste tannlege! MEGET fornøyd!

Den beste tannlegen!

Klinikk: Tannlegegården Åmot Skrevet

Fantastisk tannlege! Viser omsorg, trygghet og er svært dyktig. 10/10!

Føler seg alltid ivaretatt, er folkelig og gir god informasjon før og etter behandling om hva som skal skje og veien videre. Gir også gode råd om relevant egenpleie.

veldig flink

Klinikk: Tannlegegården Åmot Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med behandlingen, de gangene jeg var hos tannlegen fikk jeg riktige info, og godt forklaring.

En fantastisk tannlege.

Klinikk: Tannlegegården Åmot Skrevet

Mitt første med denne tannlegen, var da jeg måtte ha en rask time. Timen var en meget positiv opplevelse. Etter dette besøket, ble han min faste tannlege. Siden jeg har en del problemer med tennene, har det blitt noen besøk. Jeg opplever han lyttende, forklarende på en positiv måte , faglig dyktig og forutsigbar. Jeg vet alltid hva neste tannlegebesøk vil koste.
For min del er det viktig at jeg selv jobber med et godt renhold. Noe som jeg aldri har opplevd før, er at han gir positive tilbakemeldinger.
Jeg er meget fornøyd!!

Arrogant og uprofesjonell

Klinikk: Tannlegegården Åmot Skrevet

Jeg opplevde denne tannlegen som lite faglig oppdatert og han var arrogant som type.
Jeg var åpen om at jeg var redd for å sitte i tannlegestolen og at jeg likte å bli informert underveis, dette ble ikke tatt hensyn til.
Han virket irritert og sur under hele timen og generelt ikke imøtekommende. Jeg reiser aldri til denne tannlegen igjen.