Lutfi Budak

Telefonnummer916 27 031916 27 0 ...
Hellefossveien 2 3300 Hokksund
Lutfi Budak holder til i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Lutfi Budak

Dyktig

Tannlege: Lütfi Budak Skrevet

Har blitt kvitt min tannlegeskrekk hos Lutfi og sist jeg var hos han borret jeg UTEN bedøvelse :-) Ellers er han vennlig,rolig, nøye og tar seg alltid tid til å bli ferdig. Man har mulighet til å få faktura, og dele opp betalingen. Har vært min tannlege i 8 år og kommer til å være det så lenge han har praksis i min nærhet.

Flink og grundig

Tannlege: Lütfi Budak Skrevet

En tannlege som virker veldig trygg og profesjonell. God til å forklare, komme med alternativer, etc. Er raskt ute med bedøvelse ved antydning til smerte. Bruker tid og har aldri opplevd overraskelser av noe slag her.

Flink!

Tannlege: Lütfi Budak Skrevet

Helt klart tannlegen jeg kommer til å bruke fremover. Fikk time samme dag jeg ringte og prisoverslag med en gang. Rolig, behagelig og viser forståelse for tannlegeskrekk. Flink til å berolige :)

Grundig og dyktig tannlege

Han snakker 98% norsk :)
Har brukt han som tannlege i 8år, og er svært godt fornøyd. Har fått laget flere kroner, og ordnet noen hull.
Opplever han som veldig grundig og bruker ofte mer tid enn han tar betalt for.
Fikk god informasjon om pris på forhånd, forslag til løsninger, og anbefalinger. Han var også opptatt av at timen måtte passe min arbeidssituasjon. (Ny opplevelse for min del)

Jeg har brukt 5 andre tannleger før i 40år, og jeg er ikke i tvil om at dette er den beste jeg har hatt.

God tannlege

Tannlege: Lütfi Budak Skrevet

Veldig behagelig tannlege.Gir et overslag på hva behandlingen koster og holder seg til det . Noe rimeligere enn hos andre.