Tannlege Borge

Tannlege Borge holder til i Porsgrunn

Siste vurderinger av Tannlege Borge

Utrolig tannlege

Superb :)
Ingen over ingen ved siden

Tar seg god tid, god humor
Husker meg som pasient

Helt perfekt tannlege og resten av staben

Beste Tannlegen i byen (For deg Med Tannlege Skrekk)

Tannlege: Magne Borge Skrevet

Magne tar seg god tid forklarer hva han gjør sier i fra om ting før han starter. Kan også si at kvaliteten på jobben han gjør er beste i byen uten tvil har vært hos dem alle sammen Magne er best.

Har du tannlege skrekk burde du gå til han, si i fra etter noen runder i stolen er det greit.

Trygg flink og tilgjengelig tannlege.
Anbefales!

Flink tannlege

Tannlege: Magne Borge Skrevet

Veldig flink tannlege. Rolig, forklarende og faglig dyktig!
Veldig fornøyd.

Hyggelig resepsjonist. Kommer gjerne igjen.

Beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Magne Borge Skrevet

Tannlege Borge er utrolig flink! Han tar seg tid, er empatisk og forklarer hva han gjør og hvorfor han gjør det. Glimt i øyet og slår gjerne av en spøk. Han husker hvem du er.
Jeg er utrolig fornøyd med Borge, og kan trygt anbefale ham! Dette er en tannlege du ikke trenger å grue deg til å gå til. Selv er jeg barnslig redd for tannlegen, men hos Magne Borge er det ikke farlig, bare hyggelig.

Ikke bare er tannlegen flott, damene på kontoret er også helt herlige. Det er så koselig å komme inn på venterommet. Jeg blir alltid hilst på ved navn, og det er som å komme hjem til ei godtante. Helt herlig!

veldig dyktig og sympatisk tannlege, flink til å forklare behandlingen, hva han må gjøre og hvorfor.

Tannlege: Magne Borge Skrevet

Lett å få time, greie nårdu må avbestille. Greit prisnivå. Hyggelig tannlege med sans for humor. Blir behandlet som en person og ikke bare et nummer i rekken. Han husker ting om meg som vi har snakket om før.