2000

Magne Borge er tannlege i Porsgrunn

Siste vurderinger av Magne Borge

Flink tannlege

Klinikk: Magne Borge Skrevet

Veldig flink tannlege. Rolig, forklarende og faglig dyktig!
Veldig fornøyd.

Hyggelig resepsjonist. Kommer gjerne igjen.

Beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Magne Borge Skrevet

Tannlege Borge er utrolig flink! Han tar seg tid, er empatisk og forklarer hva han gjør og hvorfor han gjør det. Glimt i øyet og slår gjerne av en spøk. Han husker hvem du er.
Jeg er utrolig fornøyd med Borge, og kan trygt anbefale ham! Dette er en tannlege du ikke trenger å grue deg til å gå til. Selv er jeg barnslig redd for tannlegen, men hos Magne Borge er det ikke farlig, bare hyggelig.

Ikke bare er tannlegen flott, damene på kontoret er også helt herlige. Det er så koselig å komme inn på venterommet. Jeg blir alltid hilst på ved navn, og det er som å komme hjem til ei godtante. Helt herlig!

veldig dyktig og sympatisk tannlege, flink til å forklare behandlingen, hva han må gjøre og hvorfor.

Klinikk: Magne Borge Skrevet

Lett å få time, greie nårdu må avbestille. Greit prisnivå. Hyggelig tannlege med sans for humor. Blir behandlet som en person og ikke bare et nummer i rekken. Han husker ting om meg som vi har snakket om før.

Utrolig empatisk, dyktig og lyttende tannlege. Forklarer godt og er alltid positiv.

Klinikk: Magne Borge Skrevet

Han er dyktig, faglig oppdatert. Svarer på spørsmål, forklarer hva han gjør, kommer med gode råd og er forsiktig når han jobber.
En tannlege man ikke behøver å grue seg for å gå til.

flink og rolig tannlege

Klinikk: Magne Borge Skrevet

hyggelig og flink tannlege som tar seg tid og beroliger pasienten. veldig fornøyd, har brukt han i over 5 år, og lett å få time og hyggelig og flink.