Alvenes Dental

Vangsveien 62 2317 Hamar
Alvenes Dental holder til i Hamar

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Alvenes Dental

Utrolig bra!

Tannlege: Elin Slaatmo Skrevet

Jeg fikk et akutt tannproblem og Elin ordnet time på dagen. Jeg har tannlegeskrekk, så det var godt for meg å føle meg trygg. Tanna ble ordnet og jeg er veldig glad!

Anbefales virkelig!

Tannlege: Martine Høgset Skrevet

Trygg, hyggelig og dyktig. Har litt tannlegeskrekk men følte meg ivaretatt og lyttet til. Hun forklarte hva hun skulle gjøre under hele timen så jeg ikke trengte bekymre meg om hva som skulle skje. Kommer tilbake!

En tannlege jeg stoler på!

Tannlege: Maria Elisabeth Alvenes Skrevet

Jeg har vært plaget av tannlegeskrekk i hele mitt voksne liv, noe som har eskalert under behandling av offentlig tannlege. Å komme til Maria var helt fantastisk! Hun er flink til å forklare hva hun skal gjøre, hun er rolig, jobber effektivt og tar hensyn til deg som person og hva du klarer. Lokalene er lyse og koselige, ikke «tannlege»- aktig i det hele tatt. Man blir tatt godt imot av alle som jobber der. Prisen er ikke noe høyere enn det offentlige, men jobben som gjøres er SÅ mye bedre. Har du tannlegeskrekk, så er det denne dama du skal til :)

Dyktig og hyggelig tannlege!

Tannlege: Maria Elisabeth Alvenes Skrevet

Jeg har aldri hatt en bedre tannlege. Hun er hyggelig, effektiv og dyktig. Hun sier ifra om hva hun gjør underveis og er god til å formidle kunnskap generelt. Jeg har lært ting om tenner som jeg ikke ante at det var nyttig å vite. Anbefales på det varmeste!

Meget seriøst og dyktig tannlege

Tannlege: Maria Elisabeth Alvenes Skrevet

Byttet til hennes tannklinikk på anbefaling fra andre. Har tidligere gått til offentlig tannklinikk og fått meget dårlig behandling/oppfølging. Denne tannlegen er gjennomført dyktig og meget erfaren i jobben sin. Kontorene er nye, lyse og innbydende og utstyret er meget moderne. Anbefales på det sterkeste. Prisnivået er også veldig bra, betalte ikke noe mer her enn på den offentlige tannklinikken og servicen og utførelsen av tannbehandlingen er utrolig mye bedre.