Maria Elisabeth Alvenes

Maria Elisabeth Alvenes er tannlege i Hamar

Siste vurderinger av Maria Elisabeth Alvenes

Seriøs og dyktig

Klinikk: Alvenes Dental Skrevet

Hun er hyggelig og forsiktig tannlege som også tar hennsyn til at personer kan ha tannlege skrekk. Hun gjør en grundig og bra jobb og hun gir også gode råd.
Anbefalles på det sterkeste.

En tannlege jeg stoler på!

Klinikk: Alvenes Dental Skrevet

Jeg har vært plaget av tannlegeskrekk i hele mitt voksne liv, noe som har eskalert under behandling av offentlig tannlege. Å komme til Maria var helt fantastisk! Hun er flink til å forklare hva hun skal gjøre, hun er rolig, jobber effektivt og tar hensyn til deg som person og hva du klarer. Lokalene er lyse og koselige, ikke «tannlege»- aktig i det hele tatt. Man blir tatt godt imot av alle som jobber der. Prisen er ikke noe høyere enn det offentlige, men jobben som gjøres er SÅ mye bedre. Har du tannlegeskrekk, så er det denne dama du skal til :)

Dyktig og hyggelig tannlege!

Klinikk: Alvenes Dental Skrevet

Jeg har aldri hatt en bedre tannlege. Hun er hyggelig, effektiv og dyktig. Hun sier ifra om hva hun gjør underveis og er god til å formidle kunnskap generelt. Jeg har lært ting om tenner som jeg ikke ante at det var nyttig å vite. Anbefales på det varmeste!

Meget seriøst og dyktig tannlege

Klinikk: Alvenes Dental Skrevet

Byttet til hennes tannklinikk på anbefaling fra andre. Har tidligere gått til offentlig tannklinikk og fått meget dårlig behandling/oppfølging. Denne tannlegen er gjennomført dyktig og meget erfaren i jobben sin. Kontorene er nye, lyse og innbydende og utstyret er meget moderne. Anbefales på det sterkeste. Prisnivået er også veldig bra, betalte ikke noe mer her enn på den offentlige tannklinikken og servicen og utførelsen av tannbehandlingen er utrolig mye bedre.

Maria E Alvenes

Klinikk: Alvenes Dental Skrevet

Meget dyktig, og hun vet hva hun driver med.
Hun er rolig av person, og er forsiktig. Hun tar også hennsyn til at personer kan ha tannlege skrekk. Har vert hos henne flere ganger og er kjempe fornøyd!
Hun forteller hva hun skal gjøre, og hun setter ikke igang før du selv er klar. Hun gir også gode tips og råd om tannhelse/produkter.
Jeg fikk et visittkort med telefon nummer til kontoret og hennes mobil, "I tilfelle det skulle oppstå noe"
Personalet er også veldig hyggelige.
Kontoret ligger i en trivelig bygning, med fine rene lokaler og god informasjon om hvordan utsyret blir rengjort. Kontoret ligger kort tids gange unna gratis parkering (inntil 45 minutter) Og jeg har aldri opplevd ventetid der. Prisen er som forventet, men det er verdt alle pengene.