Saga Legesenter

Roald Amundsensgate 36 1723 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Saga Legesenter

Styr unna

Lege: Ludmila Victoria Andersen Skrevet

Maken til uproffesjonell lege skal du lete lenge etter.
Hun nekter å høre på hva jeg sier, hun avbryter nesten hele tiden, og språket er dårlig. Kan føre til missforståelser.
Hun virker stresset, og lite villig til å løse problemer.

Ikke å anbefale

Lege: Ludmila Victoria Andersen Skrevet

Virket lite interressert i meg
Hun overtok fastlegepraksis etter at min fastlege gikk av med pensjon. Skikkelig nedtur! Jeg bytter lege umiddelbart!

Anbefales

Lege: Ludmila Victoria Andersen Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Lioudmila Bourmistrova og er veldig takknemlig for å ha en lege som lytter, som gir råd og som følger meg opp. I tillegg til å sjekke og vurdere min fysiske tilstand, passer hun alltid på å også lytte til hvordan min psykiske tilstand er - noe som ofte henger sammen! Hun henviser når hennes kompetanse ikke strekker til, og hun følger opp disse henvisningene.

Utålmodig, stresset og kvass lege

Lege: Ludmila Victoria Andersen Skrevet

Jeg liker best å komme med positive tilbakemeldinger, men jeg kan desrverre ikke si mye positivt om denne legen. TO positive ting er: at det er veldig kort ventetid på timebestilling, samt at man ikke må sitte lenge på venterommet. MEN, dette holder desverre ikke!! Denne legen er utålmodig, stresset og kvass. Jeg føler ikke at jeg kan komme med spørsmål før jeg får beskjed om å "ti stille". Jeg blir veldig usikker og får ikke skikkelig svar på det jeg lurer på. Føler ofte at jeg får svar tilbake som er ganske "kvasse". Jeg vil derfor ikke anbefale denne legen til andre.

Anbefales ikke!

Lege: Ludmila Victoria Andersen Skrevet

Jeg kom inn og var svært nervøs for alvorlig sykdom. Hun viste ikke medfølelse overhodet. Var brå og kvass, som nevnt i tidligere vurderinger. Ville ikke høre på hva jeg hadde og si, og var mest interessert i å få meg ut av kontoret. Gikk ut av legekontoret med flere bekymringer enn da jeg gikk inn. Er svært glad for at jeg ikke har denne legen som "fast" fastlege.