Saga Legesenter

Roald Amundsensgate 36 1723 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Saga Legesenter

Skremmende

Lege: Ludmila Victoria Andersen Skrevet

Opplevde henne som uhøflig og lite serviceinnstilt. Lar deg ikke snakke ferdig og avbryter deg hele tiden mens hun sitter vendt mot PC skjermen. Legebesøkete opplevdes som ubehagelig og som om jeg var til belastning for henne.

Anbefales

Lege: Ludmila Victoria Andersen Skrevet

Alt er relativt og avhengig av våre forventninger! Jeg ser fra flere nylige kommentarer at folk er misfornøyd med Bourmistrova sammenlignet med deres tidligere fastlege. Jeg har egentlig opplevd en motsatt situasjon. De gangene jeg fikk time hos Bourmistrova som var vikar for min "fast" fastlege (som jeg er fornøyd med), fikk jeg alltid noe ekstra i forhold til "vannlig" service.Det er vannlig at tiden hos lege er svart begrenset og flere venter på hjelpen, så det handler om å være presis i beskrivelsen av sin problemstilling. Og Bourmistrova var alltid hjelpsom i oppklaring av problemstillingen, og presis og effektiv i å stille diagnose. Hvis jeg trengte noen ekstra forklaring, fikk jeg alltid et klart og presist svar! Så jeg anbefaler denne legen!

Veldig hygelig og serviceinnstilt

Lege: Ludmila Victoria Andersen Skrevet

Hun var vikar for min fastlege i løpet av min svangerskap. Jeg opplevde henne som veldig støttende og forståelsesfull person.

Et veldig skuffende møte

Lege: Ludmila Victoria Andersen Skrevet

Etter mange år med en fatastisk fastlege som har gått av med pensjon, var dette en lite hyggelig opplevelse. Følte meg ikke godt mottatt, veldig avvisende, avbrøt hele tiden og jeg fikk ikke lagt frem mine problemer i det hele tatt. God grunn til å bytte fastlege nå. Veldig skuffende møte, og dit går man ikke flere ganger. :-(

Skrekklege som ikke anbefales!!!

Lege: Ludmila Victoria Andersen Skrevet

Min gode hjelpsomme fastlegen gjennom mange år har gått av med pensjon. Det var sorg i seg selv. L.Bourmistrova, som jeg har fått istedenfor, kan ikke kalles en lege. Hun avbryter hele tiden, snakker dårlig norsk, er overhode ikke interessert i det problemet jeg kommer til henne med. Hun har snakket meget stygt om min tidligere fastlegen. Dette har såret meg meget. Har ikke fått mulighet til å vurdere hennes faglige ferdigheter, ble "hysja" på hele tiden og nærmest kastet ut av kontoret. Hun hadde ikke mer tid til å bruke på meg, fikk jeg beskjed om. Skrekklege! Bytter med en gang.