Saga Legesenter

Roald Amundsensgate 36 1723 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Saga Legesenter

Frekk lege

Lege: Ludmila Victoria Andersen Skrevet

Hun er frekk. Sjekker ikke kroppen min fysisk.Bare sitter å ser på meg og vurderer ut ifra hva hun ser. Står nå på venteliste for å bytte lege.

Trygg og profesjonell.

Lege: Ludmila Victoria Andersen Skrevet

En vennlig lege som er interessert i hvordan pasienten har det, og tydelig har et ekte ønske om å hjelpe.
Ved første time hadde hun satt seg grundig inn i min journal og situasjon. En god lege og en god opplevelse. Anbefales på det varmeste.

Anbefaler ikke.

Lege: Ludmila Victoria Andersen Skrevet

Anbefaler ikke. Ingen hjelp å få. Lytter ikke, veldig uhøflig, står fast i sine egne meninger. Jeg byttet fastlegen etter første time hos henne.

Beste fastlege jeg noen gang har hatt!

Lege: Ludmila Victoria Andersen Skrevet

Kunnskapsrik og veldig empatisk lege. God til å lytte. Jeg føler at hun tar meg på alvor og ikke gir seg før hun finner årsaken til plagene mine. Henviser alltid til spesialist når det er nødvendig. Jeg er kjempeglad for at jeg har funnet dr. Andersen som legen min.

Ikke fornøyd

Lege: Ludmila Victoria Andersen Skrevet

Hun er sur og lite interessert i problemet. Begynner å ta opp ting som ikke er relevant for det du kommer for. Når hun snakker om et såkalt problem og jeg sier at det ikke er derfor jeg er der. Da bare overser hun meg og fortsetter å snakke om det hun ser på som et problem. Lite interessert i meg som en person med problemer. Har nå satt meg på venteliste til bytte av fastlege.