MNTF Arne Fotland

Telefonnummer55 23 00 0155 23 00 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strandg 197 5004 Bergen
MNTF Arne Fotland holder til i Bergen

Siste vurderinger av MNTF Arne Fotland

Fantastisk dyktig tannlege

Tannlege: Arne Fotland Skrevet

Har vært kunde hos Tannlege Arne Fotland i mange år nå, og en utrolig dyktig mann. Han har jo hatt sine utfordringer med mine tenner som han har løst på en effektiv og smertefri måte. Alltid hyggelig og kan anbefales 100%.

Hyggelig tannlege

Tannlege: Arne Fotland Skrevet

Arne Fotland er hyggelig og proff. Gir god tannpleie og ser og hører pasienten. Lokalene er lett tilgjengelig i Bergen sentrum. De er lyse og fine med utsikt over havnen.

Verdens beste tannlege

Tannlege: Arne Fotland Skrevet

Nå har jeg ikke gått til alle tannlegene i verden og kommer ikke til å gjøre det heller, for man trenger ingen andre når man har Arne Fotland. Er strålende fornøyd med service, tilgjengelighet, faglig dyktighet, skånsom under behandlingen, gir tips til god tannhelse, og har alltid god tid til meg som kunde. Fasilitetene er også tipp topp og fremstår som innbydende. Har du noe form for tannlegeskrekk er det bare å ta turen. Han kurerer det også. Tusen takk Arne for mange år med god service!

Profesjonell tannlege

Tannlege: Arne Fotland Skrevet

Mine første gode opplevelser fra tannlege besøk, har jeg fått hos Arne Fotland.
Jeg var hos Fotland for og trekke visdomstenner. Det gjekk fort og smertefritt. Fekk all viktig informasjon, og prisen var ikke å klage på. Veldig fornøyd!

Anbefales!

Tannlege: Arne Fotland Skrevet

Har vært pasient hos Fotland i 20 år. Har bare gode ord å si om han. Fleksibel og tilgjengelig ved behov. Tar seg god tid!