Arne Fotland

Autorisasjon (1985)

Siste vurderinger av Arne Fotland

Alle skulle hatt en tannlege som Arne

Klinikk: MNTF Arne Fotland Skrevet

Arne er en solid tannlege som du kan stole på. Han er ikke ute etter å tjene mest mulig penger, og foreslår ikke at du skal fikse ting som ikke trenger fiksing.

Når jeg har hatt flere hull, har han gitt meg timepris i stedet for å ta betalt for hvert hull, siden det ble rimeligere for meg. Arne er en tannlege med høy integritet og faglig stolthet.

Jeg flyttet til Oslo for fem år siden, men drar fortsatt til Arne i Bergen når jeg skal til tannlegekontroll. Jeg vil ikke risikere å havne hos feil tannlege i Oslo når jeg kan gå til Arne.

Å være på kontroll hos Arne føles som å ta bilen til EU-kontroll hos NAF (iallfall slik det føltes før, den gang NAF bare drev med kontroller, og ikke hadde verksted). Det vil si: Du kan være trygg på at du får en førsteklasses kontroll, og på at han ikke sier du må fikse ting bare fordi han er ute etter pengene dine.

Jeg skulle ønske jeg kunne ta Arne med meg til Oslo. Det hadde vært praktisk å ha ham nærmere. Men han er verdt å reise langt for og vente lenge på.

Upåklagelig tannlege

Klinikk: MNTF Arne Fotland Skrevet

Fantastisk tannlege som jeg har gått til i mange år. Hyggelig, profesjonell og tillitsvekkende. Han ser deg, og du føler deg rygg og ivaretatt.

Fantastisk dyktig tannlege

Klinikk: MNTF Arne Fotland Skrevet

Har vært kunde hos Tannlege Arne Fotland i mange år nå, og en utrolig dyktig mann. Han har jo hatt sine utfordringer med mine tenner som han har løst på en effektiv og smertefri måte. Alltid hyggelig og kan anbefales 100%.

Hyggelig tannlege

Klinikk: MNTF Arne Fotland Skrevet

Arne Fotland er hyggelig og proff. Gir god tannpleie og ser og hører pasienten. Lokalene er lett tilgjengelig i Bergen sentrum. De er lyse og fine med utsikt over havnen.

Verdens beste tannlege

Klinikk: MNTF Arne Fotland Skrevet

Nå har jeg ikke gått til alle tannlegene i verden og kommer ikke til å gjøre det heller, for man trenger ingen andre når man har Arne Fotland. Er strålende fornøyd med service, tilgjengelighet, faglig dyktighet, skånsom under behandlingen, gir tips til god tannhelse, og har alltid god tid til meg som kunde. Fasilitetene er også tipp topp og fremstår som innbydende. Har du noe form for tannlegeskrekk er det bare å ta turen. Han kurerer det også. Tusen takk Arne for mange år med god service!